streda 6. októbra 2021

Mnohí Iba O Mne Vedia

Mnohí Iba O Mne Vedia - 6. októbra 2021 - od Ježiša

Mnohí Iba O Mne Vedia, z čítania a z počúvania od iných ľudí. Teraz je Čas, aby každý Hľadal, preto aby Ma Poznal Reálne. Chcem byť Reálny a Živý každému a nielen niektorým. Ja Nikoho Neuprednostňujem ani Nediskriminujem. Môžete Ma Poznať, Toho V Ktorého Veríte a Uctievate, Reálne. Za týmto Túžim pre každého, nikto nie je vynechaný, ale Závisí to jedine na vás.

Zomrel som za všetkých z Lásky na Kríži. Zaplatil som Výkupné, Najvyššiu Cenu S Mojou Krvou. Nie je to Moja Vôľa, aby ktokoľvek Zahynul, ale aby sa všetci Kajali, aby mali Nádej na Večný Život na Konci, pretože Koniec to oznámi. Každý musí byť Uzmierený a v Pokoji So Mnou, Princom Pokoja, Jediným Záchrancom, Mesiášom sveta. Nemám žiadnu Radosť zo smrti hriešnika. Pokánie vedie k Večnému Životu. Kajajte sa a odvráťte sa od všetkých vašich skazených ciest, pretože mzda hriechu je smrť. Duša ktorá hreší zomrie. Hľadajte Život, Nie smrť. Kajajte sa a budete Žiť. Žite život Hodný Mňa a Môjho Večného Kráľovstva. Ja Som Svätý a Nemením sa. Buďte Svätí, pretože bez Svätosti Ma Nikto Neuvidí, iba čistí v srdci.

Nikto nesmie byť Potešený Ani Uspokojený len s tým, že O Mne Vie.  Nie je to o mŕtvych náboženských praktikách, ale že Ma Poznáte Reálne, máte Osobný Vzťah Lásky So Mnou. Ja Som jediný Dobrý Pastier. Moje Ovce Počujú Môj Hlas, Naslúchajú Mi, Poslúchajú a Nasledujú jedine Mňa. Robievate tak vy? Som vaším Dobrým Pastierom? Poznáte Ma Reálne, pretože mnohí o Mne iba Vedia. Nebuďte jedným/jednou z nich a Nikto to nemôže Predstierať. Ja Poznám Mojich Vlastných a oni Poznajú Mňa. Tí, ktorí Ma usilovne Hľadajú, Ma Nachádzajú. Odmeňujem ich. Ja Som vždy Verný. Moje Prisľúbenia Nikdy Nezlyhávajú. Nemením sa. Ste Milovaní. Milujem vás a Starám sa o vás. Poznajte a Zažívajte Ma Reálne. Stále Robím veci Nemožné, Neočakávané, Neobyčajné, Nadprirodzené a Bezprecedentné, Mojou Cestou a všetko pre Moju Slávu (Glóriu).

https://www.youtube.com/watch?v=t7MqT64cm4M


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...