pondelok 1. novembra 2021

Očakávajte Bezprecedentné

Očakávajte Bezprecedentné - 1. novembra 2021

Očakávajte Bezprecedentné (to čo tu ešte nebolo), ako to bolo Predpovedané Ježišom, pretože sa To udeje, skôr či neskôr. Svet bude šokovaný. Odkrývanie sa Pravdy bude stále viac a viac šokovať svet, keď sa Predpovedané stále viac a viac Odkrýva, v týchto Dňoch.

PRAVDA BUDE ROZPRÁVAŤ ZA SEBA.

Buďte Pripravení a Prichystaní na Bezprecedentné. Ježiš úplne Riadi. Jeho Vôľa Sa Stane na Zemi tak ako je v Nebi, od Počiatku, Založenia sveta.

Ježiš ma nechal Varovať pred Bezprecedentným. Mnohí sa len škriepili, posmievali a Nebrali to vážne. Nevzali si to do pozornosti. Budú šokovaní. Spáči sa prebudia do Reality. Bude to Najväčšie Duchovné Prebudenie aké Kedy Bolo. Pravda ubližuje, ale jedine Pravda Oslobodzuje, Nie satanove lži.

Nebojte sa, ale buďte v Pokoji. Tí, ktorí sú v Pokoji s Ježišom, budú Mať a Zažívať Jeho Pokoj, dokonca aj uprostred virvaru.

Modlite sa a Trpezlivo Čakajte, pretože Bezprecedentné sa stane, náhle a neočakávane. Ježišove Prisľúbenia nikdy Nezlyhávajú. Jeho Slová sa Nevrátia Nikdy Naprázdno, ale Uskutočnia všetko, čo On Chce, ako Chce a Kedy Chce.

Ježiš Povedal: PRAVDA BUDE ROZPRÁVAŤ ZA SEBA. Bezprecedentná. Buďte Všímaví a Modliaci sa. Tí ktorí majú svoje Duchovné oči otvorené budú Vidieť a so svojimi otvorenými ušami budú Počuť a Rozumieť. Bezprecedentné sa Odkrýva.

Ježiš Žehnaj každého a drž nás v bezpečí v tomto čase.

(Kristína Boshoffová)

„Oznamoval som Predošlé Veci už od Počiatku; Vyšli Z Mojich Úst a Spôsobil som, že ich Počuli. Náhle Som ich Učinil, a Udiali sa.“ Izaiáš 48:3.

„Tak bude Moje Slovo, ktoré Vyjde Z Mojich Úst: Nevráti sa ku Mne Naprázdno, Ale Vykoná to, čo si Prajem, A Vydarí sa vo Veci, pre Ktorú Som Ho Poslal.“ Izaiáš 55:11.

https://www.youtube.com/watch?v=4PR0_HjweAc

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...