sobota 13. novembra 2021

Pán vraví: Budúcnosť človeka je vážená na mojich váhach spravodlivosti

12. novembra 2021 - slová Pánove zdieľané sestrou Barborou


Izaiáš 66:16: Lebo HOSPODIN bude súdiť v ohni a svojím mečom každé telo, a bude mnoho tých, ktorých pobije HOSPODIN.

Včera som opakovane počúvala: 'Vstupujete do nového obdobia.'

Dnes ráno som to znovu počula viackrát.

Spýtala som sa: 'Akého druhu je to obdobie?'

a Pán odpovedal: 'Obdobie nevysloviteľného zla, pachu síry vo vzduchu. Zápach spáleného mäsa bude nesený vetrami. Spraví to, že pandémia/nákaza bude vyzerať ako drobná udalosť v histórii ľudstva na Zemi. Človek sa mi obrátil chrbtom a ignoruje Moje volania k nemu a Môj hlas. Ženie sa za démonmi a nasleduje ich zlé inštrukcie. V mnohých prípadoch až do bodu vraždenia nevinných. Budúcnosť človeka je vážená na Mojich váhach spravodlivosti. Kde je vaše duchovné rozlišovanie? Nebudete pokračovať v tomto zlom stave, akoby nejestvovali žiadne následky. Súd príde v ohni, ako to bolo napísané mojimi prorokmi: Izaiášom, Malachiášom a Joelom.'

https://youtube.com/watch?v=O55ku53Q7h8

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...