pondelok 1. novembra 2021

Proroctvo: človek znevažuje svojho Stvoriteľa poškvrňovaním si svojho chrámu, vraví Pán

31. októbra 2021 - slová Pána Ježiša, zdieľané sestrou Barborou.

Písmo: 1. Korinťanom 6:17 „Ale ten, kto je pripojený k Pánovi, je s ním jeden duch. 18 Utekajte pred smilnením. Každý hriech, ktorý človek robí, je mimo tela. Ale ten, kto sa dopúšťa smilstva, hreší proti svojmu vlastnému telu. 19 Alebo či neviete, že vaše telo je chrámom Svätého Ducha, ktorý je vo vás, ktorého máte od Boha, a že nie ste sami svoji? 20 Lebo ste vykúpení za veľkú cenu. Nuž teda oslavujte Boha vo vašom tele a vašom duchu, ktoré sú Božie.“ (1Kor.3:16; 2Kor.6:16; Efez.2:3; Hebr.3:6; 1Petrov 2:5.)

Proroctvo: „Ja som Alfa a Omega, niet žiadneho iného. Človek je na pokraji pohromy od vnútorného nepriateľa. Výprava človeka za poznaním smerovala širokou cestou, ktorá vedie k zničeniu. Masívny útok technologických prokrokov zanechá ľudský rod blízko vyhynutia, pripraviac javisko pre globálne diktátorstvo. Ja tvorím, Ja ničím. Človek opustil svoju prvú lásku a nahradil ju s láskou k peniazom a moci. Táto ho povedie k jeho demisii, duchovne i fyzicky. Načisto zmetiem zo Zeme každú ohavnosť, ktorú človek tvorí. Človek pokračuje znevažovať svojho Stvoriteľa poškvrňovaním si svojho chrámu. Budem pokračovať udierať Zem s pohromou a morom, dokým nepadne na svoje kolená a nebude sa kajať. Masové úmrtia a jatky prekvapia nekajúcnych. Nevrátili sa ku Mne, aby mohli byť ušetrení a žiť. Neostríhali varovania dané mojimi poslami a prorokmi, tvrdohlavo nasledujú svoje vlastné predstavy a odmietajú jasné učenie a veria lžiam. Ja som Vševediaci, chcem aby nikto nezahynul. Volajte ku Mne pre múdrosť. Dávam ju voľne tým, ktorí si ju pýtajú. Čakám teraz na vás.“

https://www.youtube.com/watch?v=lva5dA50vkA


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...