nedeľa 30. mája 2021

Buďte Povzbudení

Buďte Povzbudení - 30. mája 2021 - Ježišove slová k nám

Buďte Povzbudení Moji Milovaní Synovia a Dcéry, keďže patríte ku Mne a ste Dedičmi Môjho Večného Kráľovstva, ktoré Nie je z tohto sveta. Ja Som váš Otec. Som vždy S vami. Vy ste Môj Svätý Chrám. Ja Nežijem v ľuďmi zhotovených budovách z kameňa a malty, ale vo vašom srdci, Moji Milovaní. Nikdy od vás Neodídem Ani vás Neopustím. Patríte ku Mne. Zaplatil Som Výkupné, Najvyššiu Cenu za vás, Na Kríži, S Mojou Krvou, Z Lásky. Ste Milovaní. Milujem vás a Starám sa o vás, ako nikto iný.

Chcem vás Povzbudiť, Moji Milovaní, aby ste tak mohli Povzbudzovať aj druhých, pretože dni sú zlé. satan vie, že jeho čas sa rýchlo kráti. Je mnoho tých, ktorí Ma stále Nepoznajú, Toho, O Ktorom to všetko je. Preto mnohí hynú. Mnohým taktiež chýba pravé Poznanie O Mne a Odo Mňa, toho Kto Som a toho, čo Dokážem Urobiť.

Mnohí iba O Mne Vedia z čítania a z počúvania od iných ľudí. Vyznávajú Ma so svojimi ústami, ale ich srdcia sú ďaleko odo Mňa. Veria V to a Uctievajú to, čo Nepoznajú. Nemajú Žiadny Osobný Vzťah Lásky So Mnou, pretože sú zaneprázdnení len s mŕtvymi náboženskými praktikami a preto ani oni Nie sú v Mojej Dokonalej Vôli. Nenaslúchajú Mi, Neposlúchajú Ma Ani Ma Nenasledujú, Mojou Cestou. Nie sú v Jednote So Mnou, Zajedno V Duchu a Zajedno V Pravde.

Buďte Trpezliví a zostaňte si držať kurz. Naslúchajte k Mojim Pokynom a Usmerneniam, Poslúchajte a Nasledujte ich, keď vás Osobne Sprevádzam a Vediem, každý krok Cesty, aby ste boli v Mojej Dokonalej Vôli. Moja Vôľa buď Učinená, Nie vaša vlastná alebo vôľa iných ľudí. Kvôli tomuto mnohí Nie sú v Mojej Dokonalej Vôli. Je to voľba. Ja Nikoho Nenútim. Musíte byť ochotní Podriadiť sa úplne Mne a Mojej Autorite. Zaprite sa, zdvihnite váš kríž každý deň a Nasledujte Ma, Mojou Cestou. Toto je Mi Potešiteľné. Buďte Povzbudení a Povzbudzujte aj druhých, aby Ma Nasledovali. Ja Som Jediná Cesta, Pravda a Život.

Ukazujte druhým Cestu z Lásky a pretože vám na nich Záleží, pretože Ja Som Svätý a bez Svätosti Ma Nikto Neuvidí, iba čistí v srdci. Nespravodliví Nezdedia Moje Večné Kráľovstvo a Koniec to oznámi.

https://www.youtube.com/watch?v=XcHZGGIc7bc

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...