utorok 18. mája 2021

Poslušní Alebo Neposlušní

Poslušní Alebo Neposlušní - 18. mája 2021 - Ježišove slová k nám

Ste Mi buď Poslušní Alebo Neposlušní. Je to vaša vlastná voľba s následkami. Ja Nikoho Nenútim.

Mnohí Mi Nenaslúchajú, Neposlúchajú Ma Ani Nenasledujú Ma, Mojou Cestou a kvôli tomu Nie sú v Mojej Dokonalej Vôli. Je to ich voľba.

Nedajte sa nikým zviesť so satanovými lžami a s prázdnymi sľubmi. Všetci neposlušní si ponesú následky. Ja Nikoho Neuprednostňujem ani Nediskriminujem. Vyhľadávam úplnú Poslušnosť od každého a Nielen od niektorých. Preto Poviem mnohým v Ten Deň: Choďte Preč, Ja som vás Nikdy Nepoznal, vás ktorí činíte neprávosť. Čo Poviem Vám? Na tomto vám musí záležať.

Preto Nesmiete Pohŕdať Mojou Výchovou a tým keď vás Naprávam. Vychovávam a Naprávam každého z vás, Mojich Milovaných detí, z Lásky. Takisto sa naučíte Poslušnosti ku Mne cez utrpenia. Každá Neposlušnosť bude Potrestaná. Prijmite a buďte Vďační za Moju Výchovu i za to, keď vás Naprávam. Milujem vás a Starám sa o vás. Mením, Premieňam ochotných Na Moju Podobu, aby Mi boli Potešiteľní.

I Ja som sa Učil Poslušnosti cez to, čo som Pretrpel až do Smrti, Smrti na Kríži vychádzajúcej z Lásky a Poslušnosti. Zaplatil som Výkupné, Najvyššiu Cenu S Mojou Krvou za všetkých. Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti hriešnika. Preto Volám hriešnikov, neposlušných k Pokániu. Nebude Žiadna Milosť bez pravého ľútostiplného Pokánia. Nie je to Moja Vôľa, aby ktokoľvek Zahynul, ale aby sa všetci Kajali a tak mali Nádej na Večný Život na Konci, a Koniec to oznámi.

Kajajte sa a Odvráťte sa od všetkých vašich skazených ciest, pretože jestvuje cesta, ktorá sa zdá správnou mnohým, ale jej koniec vedie len k Večnému Zatrateniu. Je to satanova cesta, cesta neposlušných. Tá vedie len ku sklamaniu. Buďte Rozumní a Nie pochabí.

Buďte ochotní a Podriaďte sa úplne Mne a Mojej Autorite. Moja Vôľa buď Učinená, Nie vaša vlastná alebo tá iných ľudí. Ja Nikoho Nenútim. Zaprite sa, zdvihnite váš kríž každý deň a Nasledujte Ma, Mojou Cestou, keď vás Osobne Oboznamujem a Vediem, každý krok Cesty, aby ste boli v Mojej Dokonalej Vôli. Každému Dávam ich vlastné Poverenia, Pokyny a Usmernenia vzhľadom k Môjmu Plánu a Účelu. Buďte Činiteľmi, aby ste Mi boli Potešiteľní. Moja Vôľa buď Učinená na Zemi tak ako je ona v Nebi.

https://www.youtube.com/watch?v=RQqMyu-nS3A



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...