pondelok 31. mája 2021

Vyvolení a Povolaní; Predpovedané sa Odkrýva

Vyvolení a Povolaní; Predpovedané sa Odkrýva - 31. mája 2021 - Ježišove slová k nám

Vyvolil a Povolal som vás, aby ste Slúžili Môjmu Plánu a Účelu. Moje Volanie a Dary sú Neodvolateľné. Vyberám si, Volám a Dávam Výbavu každému Osobne, aby slúžil Primerane k Môjmu Plánu a Účelu. Všetky Veci Vypracúvam pre Dobro pre tých, ktorí Ma Milujú, ktorí sú Povolaní Slúžiť Môjmu Plánu a Účelu, Mojej Vôli.

Ak chcete byť v Mojej Dokonalej Vôli, potom musíte Naslúchať k Mojim Inštrukciam a Usmerneniam, Poslúchať a Nasledovať ich, keď vás Oboznamujem a Vediem Osobne, aby ste Činili Moju Vôľu, ako to Ja Chcem a Kedy Chcem. Každému Dávam ich vlastné Poverenia.

Ustanovil som, Dohodol Som a Pomazal Som Svojich Milovaných synov a dcéry pre Službu v Mojom Večnom Kráľovstve. Všetko pre Moju Slávu (Glóriu). Odkrýva sa a Odhaľuje sa Všetka Pravda, ktorá bude šokovať svet a obráti svet hore nohami v tejto Dobe. Pretože Jedine Pravda Oslobodzuje, Nie lži. Teraz nebude ničoho Tajného, čo Nebude Zjavené, ani ničoho Skrytého, čo Nebude Oznámené a Nepríde na Svetlo. Bude to Biblické. Všetky satanove lži budú Odhalené a Osvetlené. Kvôli tomuto budete nenávidení, prenasledovaní a niektorí zabití kvôli Mne a pre Pravdu. Veľká bude vaša Odmena v Nebi, Večný Život So Mnou. Vedzte, že ste Mnou Milovaní.

Stále si Vyberám a Volám mužov a ženy pre Službu v Mojom Večnom Kráľovstve. Buďte Ochotní a spravte sa Mi Použiteľnými, pre Slúženie Môjmu Plánu a Účelu v tomto Čase. Moja Vôľa buď jedine Učinená, ako Ja Chcem a Kedy Chcem a všetko pre Moju Slávu. Stále je mnoho Práce Pre Kráľovstvo, ktorú treba Vykonať, v týchto posledných Dňoch a dni sú zlé. satan vie, že jeho čas sa rýchlo kráti. Moje Kráľovstvo je Jediné Kráľovstvo, ktoré bude Trvať Naveky Vekov a ono Nie je z tohto sveta. satanovo kráľovstvo bude Zničené Mnou s Ohňom, v Určenom Čase. Koniec to oznámi.

Všetko čo bolo Predpovedané Mnou sa Odvinie v týchto posledných Dňoch. Ste v Poslednej Dobe. Ste generácia, čo zažije Predpovedané, keď sa to Udeje. Bude to Biblické. Tí pred vami, Predpovedali tieto Veci, ale vy ste teraz tí, ktorých Som Použil, aby sa to Udialo. antiKrist, obama a falošný prorok, pápež, boli tiež Predpovedaní, ale Teraz sú už Odhalení, Osvetlení Mojimi Služobníkmi. Predpovedané sa Odkrýva. Viacej z Predpovedaného sa Odkryje v Týchto Posledných Dňoch, v Určenom Čase. Ja Plne Riadim. Dôverujte Mi. Poznám Koniec Od Začiatku. Som Ten, Ktorý Predpovedal a Odkrýva všetky Veci v Mojom Určenom Čase, Vzhľadom k Môjmu Plánu a Účelu. Moja Vôľa Bude Učinená na Zemi tak ako je ona v Nebi, Predpovedané sa Odohrá. Som Ten, Ktorý Je, Ktorý Bol a Ktorý Príde, V Určenom Čase, s Veľkou Mocou a Veľkou Slávou, ako to bolo taktiež Predpovedané.

https://www.youtube.com/watch?v=nF13o3H38f8

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...