štvrtok 13. mája 2021

Obnovujem

Obnovujem - 13. mája 2021 - Ježišove sväté slová k nám

Obnovujem, Nemením Sa. Nesklamávam Ani Nezlyhávam. Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú. Som Veľký Obnovovateľ a Niet Nikoho Mne Podobného a ani Nikdy Nebude. Som Ten, Ktorý Zomrel za všetkých z Lásky na Kríži na Kalvárii. Zaplatil Som Výkupné, Najvyššiu Cenu S Mojou Krvou, aby tak všetci mohli mať Príležitosť byť Obnovení. Nezomrel Som Márne. Nie je to Moja Vôľa, Aby ktokoľvek Zahynul, ale aby všetci Činili Pokánie, aby mali Nádej na Večný Život na Konci a Koniec oznámi, ktorí boli úplne Obnovení Mnou.

Som Jediný Veľký Obnovovateľ a stále Obnovujem. Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti hriešnika, preto Volám hriešnikov, aby boli Obnovení Mnou, Tým, O Ktorom to celé je. Obnova je v Pravom Ľútostiplnom Pokání, pretože bez neho nebude Žiadna Obnova a Žiadna Milosť. Každý máte na výber a slobodnú vôľu a vyberáte si pre seba, či chcete Prijať Moje Obnovenie alebo Nie. Ja Nikoho Nenútim. Obnovujem, Premieňam ochotných Na Moju Podobu, aby Mi mohli byť Potešiteľní a Hodní Mňa a Môjho Večného Kráľovstva. Božské Obnovenie je potrebné, pretože Ja Som Svätý a bez Svätosti Ma Nikto Neuvidí.

Buďte ochotní a umožnite Mi Obnoviť vás k tomu, čím Som Chcel, aby ste boli a to všetko pre Moju Slávu (Glóriu). Obnovte váš Osobný Vzťah Lásky So Mnou, máte zaň vašu vlastnú zodpovednosť. Poznajte vášho Veľkého Obnovovateľa Reálne, To Kto Som a To Čo Dokážem Urobiť. Potom Nebudete O Mne pochybovať Ani skúšať Obmedzovať Ani Ohraničovať Ma, kvôli vašim vlastným nedostatkom. Ja vás Milujem a Starám sa o vás. Som Veľký Obnovovateľ. Obnovujem mnohé Veci a Som Schopný Obnoviť čokoľvek. Nič Mi Nie je príliš Ťažké. Verte a Dôverujte Mi s celým vaším srdcom. Príďte a umožnite Mi Úplne vás Obnoviť, spraviť vás opäť úplnými a to všetko pre Moju Slávu. Ceňte si Ma a buďte Vďační za to, že Som váš Veľký Obnovovateľ, Dokážem Obnoviť každého. Majte Pravú Vieru vo Mňa a Zažijete, ako to Dokážem.

Predpovedané Oživenie prinesie i Božské Obnovenie pre mnohých. Bude to Nadprirodzené, Orchestrované Mnou, Veľkým Obnovovateľom. Toto je to, Kto Kto Som a Čo Dokážem Urobiť. Obnovujem z Lásky a pretože Som Starostlivý.

https://www.youtube.com/watch?v=gqIMpQjOYWU


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...