sobota 15. mája 2021

Som Večný a Som Láska

Som Večný a Som Láska - 15. mája 2021 - Ježišove slová k nám

Som Večný a Som Láska. Preto som vám Prikázal Milovať Najprv Mňa a potom Milovať vášho blížneho ako seba samého. Nesmiete Nič Milovať viac ako Mňa, Inak Nie ste Hodní Mňa a Môjho Večného Kráľovstva. Ja musím byť vždy vašou Prvou Láskou. Milujte Ma s celým vaším srdcom, dušou, mysľou a silou. Ukážte Mi že Ma pravdivo Milujete. Naslúchajte Mi, Poslúchajte a Nasledujte Ma, Mojou Cestou, ako vás Poučujem a Vediem, aby ste boli v Mojej Dokonalej Vôli.

Problém mnohých je ten, že im chýba Láska a kvôli tomuto je svet vo virvare. Láska Nie je Možnosť, ale Prikázanie Odo Mňa, Toho, O Ktorom to všetko je a Ktorý Je Láska. Ja Sa Nemením. Vy všetci sa musíte Meniť, byť Premenení Na Moju Podobu, aby ste Mi boli Potešiteľní. Buďte Napodobňovateľmi Lásky. Ja Som váš Dokonalý Príklad Lásky. Lásky Nikdy Nezlyháva.

Nikdy nezabúdajte, že ste Mnou Milovaní. Zomrel som i za vás Na Kríži z Lásky. Zaplatil som Výkupné, Najvyššiu Cenu za vás, S Mojou Krvou. Milujem vás a Starám sa o vás. Chcem aby ste boli Uzmierení a vždy v Pokoji So Mnou, Princom Pokoja, Jediným Záchrancom, Mesiášom sveta. Láska Dáva Nádej a Láska Nikdy Nezlyháva. Láska Dobýva Strach. V Dokonalej Láske Niet Žiadneho strachu, pretože Láska Vyháňa von strach.

Môžete mať Vieru, Nádej a Lásku, ale Najväčšia je Láska. Milujte Ma a Milujte i jeden druhého. Nikdy neodplácajte zlo so zlom, ale Prekonávajte zlo s Dobrom, vychádzajúc z Lásky. Zaobchádzajte s druhými vychádzajúc z Lásky rovnakou cestou, akou chcete, aby aj oni zaobchádzali s vami. Láska Triumfuje nad nenávisťou. Láska Prekonáva nenávisť. Milujte jeden druhého a Nenenáviďte, Žehnajte a Nepreklínajte. Toto je Mi Potešiteľné.

https://www.youtube.com/watch?v=h_skXILNUzc


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...