sobota 22. mája 2021

Cesta skazených

Cesta skazených - 22. mája 2021 - Slová Ježišove k nám

Chcem vás Povzbudiť, Moje Milované Deti. Nesužujte sa kvôli ceste skazených. Netrápte sa, pretože cesta skazených sa neskončí pre nich dobre a Koniec to oznámi. O tomto buďte Uistené. Ich Deň Príde, pre niektorých dokonca skôr ako tomu veria, pretože každý deň mnohí zomierajú, niektorí náhle a neočakávane. Skazení Nezdedia Moje Večné Kráľovstvo, Iba vy, Moji Milovaní Synovia a Dcéry. Každého z vás Poznám podľa vášho mena, ste Moji. Milujem vás a Starám sa o vás, ale skazení vás nenávidia.

Dôverujte Mi, Ja Poznám cestu skazených. Všetko Vidím i Počujem. Nič nie je Skryté Predo Mnou, všetko to Poznám. Preto Dokážem Odhaliť a Osvetliť všetku ich skazenosť, dokonca Vopred. Nič nebude už viac Skryté, všetko to bude Známe a Príde na Svetlo. Budem Pokračovať Odhaľovať a Osvetľovať cestu skazených. Beda skazeným, tým ktorí volajú zlé dobrým a Dobré zlým, ktorí pokladajú tmu za svetlo a Svetlo za tmu. Ich dni sú počítané, pre nich všetkých sa čas rýchlo kráti. Pomsta je Moja, Ja Odplatím s Ohňom a ani jeden Neunikne, Ani jediný. Ja Som Láska, ale Som Aj Stravujúci Oheň k Mojim Protivníkom. Bude to Strašná Vec pre skazených Padnúť Do Mojich Rúk a Tento Deň Príde. Nebude to Veľký a Úžasný Deň pre skazených, Len pre Mojich Milovaných Synov a Dcéry. Pre skazených to bude Hrozný Deň.

Som Jediný Spravodlivý Sudca a vždy Súdim Čestne a Správne. Nikoho Neuprednostňujem ani Nediskriminujem. Každý z vás Vydá Odpočet za svoje vlastné skutky, Dobré či Zlé a ponesie si následky. Nebude Žiadna Milosť v Ten Deň. Teraz je Čas Milosti pre skazených, aby sa Kajali a Odvrátili sa od všetkých svojich skazených ciest, skôr ako na to môže byť už navždy príliš neskoro. Každý z vás musí Hľadať Život a Nie smrť. Mzda hriechu je smrť. Duša ktorá hreší zomrie. Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti skazených. Preto ich stále Volám k Pokániu. Nie je to Moja Vôľa, aby ktokoľvek Zahynul, ale aby sa všetci Kajali, aby mali Nádej na Večný Život na Konci. Preto Varujem skazených z Lásky a pretože Mám Starosti. Zavrhnuteľné je to, že mnohí si volia milovať tmu viac ako Svetlo, pretože ich skutky sú zlé a Nie Dobré.

Cesta skazených sa im zdá správnou, ale jej koniec vedie len k Večnému Zatrateniu. Je to satanova cesta, cesta ktorú si skazení volia a ktorú milujú, ale ona vedie len ku sklamaniu na Konci, plaču a škrípaniu zubami.

https://www.youtube.com/watch?v=4JR4nGK9yt8


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...