piatok 14. mája 2021

Nie je to Moja Vôľa

Nie je to Moja Vôľa - 14. mája 2021 - Ježišove slová k nám

Nie je to Moja Vôľa, aby ktokoľvek Zahynul, ale aby sa všetci Kajali, aby mali Nádej na Večný Život na Konci. Ja Som Darca Nádeje, Zdroj Života.

Mnohí Hynú, pretože im chýba pravé Poznanie O Mne a Odo Mňa, Toho, O Ktorom to všetko je. Každý Ma môžete Poznať, Toho V Ktorého Veríte a Uctievate, Reálne. Nie je to o mŕtvych náboženských praktikách, ale že máte váš vlastný Osobný Vzťah Lásky So Mnou. Túžte Poznať Ma Reálne. Nebudete Sklamaní. Odmeňujem tých, ktorí Ma Usilovne Hľadajú. Máte za to vašu vlastnú zodpovednosť.

satan, váš protivník a otec všetkých lží, zviedol už mnohých so všetkými jeho lžami, úkladmi a prázdnymi sľubmi. Kvôli tomu mnohí sú stále vo tme a stratení, na nesprávnej ceste, ktorá vyzerá správne, ale jej koniec vedie len ku Sklamaniu, Večnému Zatrateniu.

Stále je tu Nádej. Ešte Nie je všetko stratené a skončené. Nikto nepotrebuje zostať oklamaný, vo tme a stratený. Tí, ktorí sú ochotní Hľadať Pravdu, Nájdu Pravdu. Pravda Oslobodzuje, Nie lži. Pravda Vedie k Večnému Životu, ale lži k večnému zatrateniu.

Každý musí byť Uzmierený a v Pokoji So Mnou, Princom Pokoja. Ja Som Jediný Záchranca, Mesiáš sveta. Preto Volám hriešnikov k Pokániu. Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti hriešnika. Naslúchajte Mi a Poslúchajte Ma a budete Žiť, pretože tí ktorí Odmietajú, ponesú si následky a Zahynú. Buďte Rozumní a Nie pochabí. Kajajte sa Teraz a Odvráťte sa od všetkých vašich skazených ciest, pretože Nebude Žiadna Milosť bez pravého ľútostiplného Pokánia. Ja Nikoho Neuprednostňujem ani Nediskriminujem. Mzda hriechu je smrť. Duša ktorá hreší zomrie. Ja Som Svätý a aj vy musíte byť Svätí, pretože bez Svätosti Ma Nikto Neuvidí, iba Čistí v srdci. Strážte si vaše srdce viac ako čokoľvek iné. Čože dáte na výmenu za vašu dušu? Buďte Rozumní a Nie pochabí. Tento život je len dočasný, večnosť je na veky vekov.

Buďte vždy Pripravení, Potešiteľní Mne, aby som vás Našiel za Hodných v Ten Deň, aby ste Vstúpili Do Neba, pretože mnohí to budú skúšať, ale Nebudú toho schopní. Ja im Poviem: Choďte Preč, Ja som vás Nikdy Nepoznal, vás ktorí konáte neprávosť.

Neviete, koľko času vám zostáva. Máte dnešok, dobre ho využite, pretože zajtrajšok Nie je prisľúbený. Teraz je Čas Milosti. Kajajte sa teraz, pretože každý deň, mnohí zomierajú, niektorí náhle a neočakávane. Buďte preto vždy Pripravení na Večnosť. Ja vás Milujem a Starám sa o vás. Nie je to Moja Vôľa, aby ktokoľvek z vás Zahynul. Máte slobodnú vôľu a vyberáte si pre seba. Život alebo smrť? Buďte Rozumní, pretože Koniec to oznámi.

https://www.youtube.com/watch?v=x6uWELzOr8Q


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...