piatok 28. mája 2021

Dívam sa

Dívam sa - 28. mája 2021 - Ježišove slová k nám

Dívam sa. Nikdy Nedriemem Ani Nespím. Vy všetci ste večne Predo Mnou, Spravodliví i skazení. Všetko Vidím i Počujem. Nič nemôže byť Skryté predo Mnou. Buďte Rozumní a Nie pochabí. Vedzte, že že Ja sa vždy Dívam.

Všetky Veci Vypracúvam pre Dobro pre tých z vás, ktorí Ma Milujú, ktorí sú Povolaní vzhľadom k Môjmu Plánu a Účelu. Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú. Moja Vôľa Bude Učinená na Zemi tak ako je ona v Nebi. Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú Ani Nesklamávajú. Moje Slová sa Nevrátia ku Mne Naprázdno, ale Uskutočnia všetko čo Chcem, ako Som to Predpovedal a Prisľúbil, v Mojom Určenom Čase. Vždy Bdiem preto, aby som Naplnil Moje Slovo. Úplne Riadim. Poznám Koniec Od Začiatku. Som Alfa a Omega, Začiatok a Koniec, Prvý a Posledný, Ten Ktorý Je, Ktorý Bol a Ktorý Príde v Určenom Čase, S Veľkou Silou a Veľkou Slávou. Som Kráľ kráľov, Pán pánov a Boh bohov. Dívam sa. Príde sem Deň, keď sa každé koleno Skloní Predo Mnou a každý jazyk Vyzná, že Ja Som Pán. Rozhodujem o každého Osude, pretože Poznám. Som Jediný Spravodlivý Sudca, Súdim vždy Čestne a Správne. Nikoho Nezvýhodňujem ani Neukracujem. Nebuďte oklamaní. Dívam sa.

Buďte preto vždy pamätliví na to, že sa Divam. Napravte vaše cesty. Strážte si vaše srdce viac ako čokoľvek iné, pretože dni sú zlé. satan, váš protivník, vie, že jeho čas sa rýchlo kráti. Bdejte a Modlite sa. Buďte vždy na stráži a neskladajte vašu ostražitosť. Nebojte sa skazených a ich zlých úkladov a plánov. Ja ich všetky Poznám, pretože sa Dívam. Som váš Jediný Bezpečný Prístav. Utiekajte sa ku Mne. Budem Dohliadať Nad vami, Moji Milovaní. Milujem vás a Starám sa o vás.

Buďte v Bázni a Úcte ku Mne, k Tomu, Ktorý Sleduje vás všetkých. Pomsta je Moja, Ja Odplatím. Beda tým, ktorí nazývajú zlé dobrým a Dobré zlým, ktorí nazývajú tmu svetlom a Svetlo tmou. Ich dni sú zrátané. Nikto neunikne Môjmu Súdu v Ten Deň. Bude to Strašná Vec Padnúť do Mojich Rúk. Ja Som Láska, ale Som aj Stravujúci Oheň k Mojim Protivníkom a Koniec to oznámi.

Teraz je Čas Milosti. Nie je to Moja Vôľa, aby ktokoľvek Zahynul, ale aby sa všetci Kajali, aby mali Nádej na Večný Život na Konci. Preto Volám hriešnikov k Pokániu, pretože Nebude Žiadna Milosť bez pravého ľútostiplného Pokánia. Každý si volí pre seba a nesie si následky. Máte slobodnú vôľu. Buďte Rozumní a Nie pochabí. Koniec to oznámi. Ja sa Dívam.

https://www.youtube.com/watch?v=NuEz_-maO2Q


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...