pondelok 17. mája 2021

Očakávania

Očakávania - 17. mája 2021 - Ježišove slová k nám

Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú. Všetko čo som Predpovedal a Prisľúbil sa Naplní v Mojom Určenom Čase. Bude to Biblické. Moje Slová sa Nevrátia ku Mne Naprázdno, ale Uskutočnia všetko čo Chcem, ako Chcem a Kedy Chcem. Môžete to Očakávať, Trpezlivo Čakajte. Som vždy Verný a Dôveryhodný. Nie Som Ohraničený Ani Obmedzený. Vždy môžete Očakávať Neočakávané, Nemožné, Nadprirodzené, Neobyčajné a Bezprecedentné.

Nebuďte úzkostliví kvôli ničomu. Buďte vždy Bdelí a Modliaci sa, Čakajúci v Očakávaní Ma. Prídem v Určenom Čase, ako Som Prisľúbil. Neoneskorujem Svoj Príchod, ako tomu mnohí Veria, ale Nie je To Moja Vôľa, aby ktokoľvek Zahynul, ale aby sa všetci Kajali aby mali Nádej na Večný Život na Konci. Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti hriešnika. Preto stále Volám hriešnikov k Pokániu, aby boli Uzmierení a v Pokoji So Mnou, skôr ako na to môže byť už príliš neskoro.

Očakávania skazených prídu navnivoč, vedú len ku sklamaniam. Pretože ich otcom je satan, klamár, zvodca a ničiteľ a oni si neuvedomujú, kam smerujú a kde idú skončiť na Konci, ale Koniec to oznámi. Rozsudok proti nim je ten, že Svetlo Prišlo Do sveta, ale oni si zvolili milovať temnotu viac ako Svetlo, pretože ich skutky sú zlé a Nie Dobré. Ak Neučinia Pokánie a neodvrátia sa od všetkých svojich skazených ciest, ponesú si Následky. Mzda hriechu je smrť. Duša ktorá hreší zomrie. Nebude tam Žiadna Milosť bez pravého ľútostiplného Pokánia. Kajajte sa! Hľadajte Život, Nie smrť, aby ste mali Nádej, Veľké Očakávanie Večného Života na Konci, pretože Koniec to oznámi.

Nemajte chybné očakávania v tomto dočasnom živote, potom Nebudete Sklamaní. Taktiež Neočakávajte, že vás vaši nepriatelia budú milovať, ale že vás budú nenávidieť ešte viacej v týchto dňoch, pretože dni sú zlé a satan vie, že jeho čas sa rýchlo kráti.

Žite váš život v Očakávaní, lebo Ten Deň Príde a pre mnohých, dokonca keď ho budú najmenej očakávať, pretože každý deň mnohí zomierajú, niektorí náhle a neočakávane. Buďte vždy Prichystaní, Potešiteľní Mne, aby ste boli Hodní v Ten Deň Zdediť Moje Večné Kráľovstvo. Chybné Očakávania zapríčinia a povedú len ku Sklamaniam. Buďte Rozumní a Nie pochabí.

https://www.youtube.com/watch?v=KBogTdRGKzI


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...