pondelok 24. mája 2021

Koniec Príde pre všetkých

Koniec Príde pre všetkých - 24. mája 2021 - Ježišove slová k nám

Koniec Príde pre všetkých, Spravodlivých i skazených. Len Moje Milované deti majú Nádej na Večný Život na Konci a Koniec to oznámi.

Skazení, nespravodliví Nezdedia Moje Večné Kráľovstvo. Nebuďte zvedení a Nedajte sa kýmkoľvek zviesť so satanovými lžami a s prázdnymi sľubmi. Ja Som Jediný Spravodlivý Sudca a vždy Súdim Čestne a Správne. Poznám každé srdce, všetky pohnútky i myšlienky. Preto Poviem mnohým v Ten Deň: Choďte Preč, Ja som vás Nikdy Nepoznal, vás ktorí činíte neprávosť. Strážte si vaše srdce viac ako čokoľvek iné a naprávajte vaše cesty, lebo dni sú zlé.

Každý kto chce mať Nádej na Večný Život, musí byť Uzmierený a v Pokoji so Mnou, Princom Pokoja, Jediným Záchrancom, Mesiášom sveta. Ja Som Jediná Cesta, Pravda a Život a Okrem Mňa Nie je žiaden iný a ani Nikdy nebude, iba zvodcovia, draví vlci v ovčích šatách.

Naslúchajte Mi, Poslúchajte Ma a Nasledujte Ma, jedine Moju Cestu, až do úplného Konca a Nebudete Sklamaní, pretože to Nebude Márne.

satan váš protivník, otec všetkých lží, zvodca a ničiteľ, zviedol už mnohých a zvábil ich Preč Odo Mňa, Toho, O Ktorom to všetko je. Mnohí Hynú, pretože im chýba pravé Poznanie O Mne a Odo Mňa. Jestvuje cesta, ktorá sa zdá správnou mnohým, ale jej koniec vedie len k Večnému Zatrateniu. Ak neučinia Pokánie a Neodvrátia sa od všetkých svojich skazených ciest, budú si niesť aj následky. Mzda hriechu je smrť. Duša ktorá hreší zomrie. Hľadajte Život Nie smrť. Kajajte sa a budete Žiť, pretože tí ktorí odmietajú zahynú. Nebude Žiadna Milosť bez pravého ľútostiplného Pokánia.

Koniec Príde pre všetkých, v Určenom Čase a potom tam už nebude žiadna ďalšia Milosť. Teraz je Čas Milosti, Nečakajte. Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti hriešnika, preto Volám hriešnikov k Pokániu. Nie je to Moja Vôľa, aby ktokoľvek Zahynul, ale aby sa všetci Kajali, aby tak mali Nádej na Večný Život na Konci a Koniec to oznámi.

https://www.youtube.com/watch?v=_AbMs7YMcIY


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...