streda 8. septembra 2021

JA SOM SVÄTÝ

JA SOM SVÄTÝ - 8. septembra 2021 - Ježišove sväté slová k nám všetkým

JA SOM SVÄTÝ, preto aj vy musíte byť Svätí. Svätosť Nie je možnosť, ale Požiadavka na každého, kto chce mať Nádej na Večný Život na Konci, pretože Koniec to oznámi.

Ja Sa Nemením. Vy všetci musíte byť ochotní sa meniť, pretože Ja nikoho nenútim. Premieňam ochotných Na Moju Podobu, aby boli Svätí, Odleskom, Zrkadlovým Obrazom Mňa. Bez Svätosti Ma Nikto Neuvidí. Nespravodliví Nezdedia Moje Večné Kráľovstvo. Nebuďte Oklamaní a Nedajte sa nikým klamať so satanovými lžami a prázdnymi sľubmi.

Buďte Oddelení a Neprispôsobujte sa opäť svetu, inak len klamete sami seba. JA SOM SVÄTÝ a aj vy musíte byť Svätí. Voľba je vaša vlastná. Ja Súdim vždy Čestne a Správne. Nikoho Neuprednostňujem ani Nediskriminujem. Buďte Svätí.

Buďte Napodobňovateľmi Svätosti vo svete, ktorý je neSvätý a bezBožný. Mnohí sú mrzkí, napodobňovači neSvätosti a bezBožnosti, pre túto príčinu zahynú, ak neučinia Pokánie a neodvrátia sa od všetkých svojich skazených ciest, pretože JA SOM SVÄTÝ. Buďte v Bázni a Úcte ku Mne, preto kto Som a preto čo Dokážem Urobiť.

Volám svet k Pokániu, aby boli Svätí, pretože nebude tu Žiadna Milosť bez pravého ľútostiplného Pokánia. Pokánie vedie k Svätosti a Nádeji na Večný Život na Konci. Nesvätosť vedie len ku Sklamaniu a Večnému Zatrateniu. Buďte Rozumní a Nie pochabí. Buďte Svätí.

Vykúpil som vás z Lásky za Najvyššiu Cenu, Na Kríži, S Mojou Krvou. Nepatríte už viac sebe, ale Mne a JA SOM SVÄTÝ. Ste Chrámom Môjho Ducha Svätého. Buďte Svätí, pretože Jedine Čistí v srdci Ma Uvidia. Strážte si vaše srdce viac ako čokoľvek iné, pretože dni sú zlé a satan vie, že jeho čas sa rýchlo kráti.

Učím Disciplíne a Naprávam každé jedno z Mojich Milovaných detí z Lásky a pretože Sa Starám. Toto Vedie ku Svätosti. Tí, ktorí Pohŕdajú Mojím Učením Disciplíne a tým keď ich Naprávam, ponesú si následky. Nie každý, kto Mi Vraví "Pane, Pane", Ma Uvidí. Preto Poviem mnohým v ten Deň: Choďte Preč, Ja som vás Nikdy Nepoznal, vy ktorí činíte neprávosť. Buďte Svätí, pretože JA SOM SVÄTÝ.

https://www.youtube.com/watch?v=_N1VN8sVsEg


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...