sobota 4. septembra 2021

Moje Prisľúbenia

Moje Prisľúbenia - 4. septembra 2021 - Ježišove slová k nám

Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú. Majte Pravú Vieru vo Mňa. Vložte všetku vašu Nádej a Dôveru do Mňa a Nie do omylných mužov alebo žien. Oni zlyhávajú, ale Ja Nezlyhávam. Nemením Sa. Moje Slová sa Nevrátia ku Mne Naprázdno, ale Uskutočnia všetko čo Chcem, ako Chcem a Kedy Chcem. Predpovedané sa bude ďalej a ďalej Odvíjať v Mojom Určenom Čase. Ja Plne Riadim. Poznám Koniec Od Začiatku. Moja Vôľa Bude Učinená na Zemi tak ako je ona v Nebi. Dôverujte Môjmu Plánu a Účelu. Mojim Prisľúbeniam aj pre tento Čas.

Sľúbil som vám, že vás Nikdy Neopustím ani vás Nezanechám. Som vždy S vami. Som Ten, Ktorý ide Pred vami, aby som pokrivené miesta spravil priamymi, drsné miesta hladkými a Otváral vám dvere podľa Môjho Plánu a Účelu. Všetky Veci Vypracúvam pre Dobro, pretože Ma Milujete a ste Povolaní pre Môj Plán a Účel.

Budete mať prekážky, kamene na ktorých možno zakopnúť, ale beda tým, ktorí ich spôsobujú. Beda tým, ktorý nazývajú zlé dobrým a Dobré zlým, ktorí pokladajú tmu za svetlo a Svetlo za tmu. Ja Odplatím, Pomsta je Moja.

Dokážem Odstraňovať prekážky i kamene, na ktorých sa môžete zakopnúť z vašej cesty, aby ste mohli pokračovať činiť Moju Vôľu, podľa Môjho Plánu a Účelu. Dôverujte Mi. Mne nie je nič príliš Ťažké Urobiť. Nie Som Ohraničený Ani Obmedzený. Stále Robím veci Nemožné, Neobyčajné, Neočakávané, Nadprirodzené a Bezprecedentné. Som Všemocný, Nekonečný a Všemohúci. Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú. Predpovedané sa Odvinie tak, ako to bolo Prisľúbené.

https://www.youtube.com/watch?v=YQDiW1XLG2c

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...