štvrtok 2. septembra 2021

Vyžadujem od každého

Vyžadujem od každého - 2. september 2021 - Ježišove slová k nám

Vyžadujem od každého, aby bol Uzmierený a v Pokoji So Mnou, Princom Pokoja, aby mal Nádej na Večný Život na Konci, pretože Koniec to oznámi. Som Jediný Záchranca, Mesiáš sveta, bezo Mňa nie je Žiadna Nádej na Večný Život. Som Jediná Cesta, Pravda a Život.

Každý Ma musíte Milovať a Kráčať Pokorne So Mnou, z Lásky pretože Ja Nikoho Nenútim. Nesiete si Zodpovednosť za vaše vlastné Kráčanie So Mnou. Je to každodenné kráčanie a nielen v niektoré dni, keď to chcete alebo keď to tak pociťujete. Musíte brať seriózne vaše Kráčanie so Mnou, je to Moja Požiadavka pre každého. Ja Rozhodujem o vašom Osude na Konci a Koniec to oznámi. Nie každý, kto Mi Vraví Pane, Pane, Zdedí Moje Večné Kráľovstvo. Nebuďte Oklamaní a Nedávajte sa nikým klamať so satanovými lžami a prázdnymi sľubmi, pretože to vedie len ku Sklamaniu a Večnému Zatrateniu. Poviem mnohým v Ten Deň: Choďte Preč, Nikdy som vás Nepoznal, vy ktorí Činíte Neprávosť. Buďte Svätí, pretože Ja Som Svätý, inak Ma Neuvidíte. Svätosť je Požiadavka a Ja Sa Nemením. Vyžadujem od každého, aby ste sa Menili na Dobrých. Musíte byť deťmi Svetla a Nie tmy, akými ste zvykli byť, inak len klamete seba.

Vyžadujem od každého, aby ste mali váš vlastný Osobný Vzťah Lásky So Mnou. Nie je to o mŕtvych náboženských praktikách. Za Váš Vzťah So Mnou máte vašu Vlastnú Zodpovednosť vy a Nie niekto iný. Musíte na Ňom Pracovať, So Mnou. Ja Som vždy k dispozícií pre každého, vo dne i v noci. Nikto nebude mať výhovorku. Ja Poznám každé srdce, všetky pohnútky a myšlienky. Každý musíte Túžiť za tým, aby ste mali svoj vlastný Osobný Vzťah Lásky So Mnou, aby ste Ma Spoznali Reálne. Milujem a Starám sa o každého. Odmeňujem tých, ktorí Ma Usilovne Hľadajú.

Ak chcete Kráčať So Mnou, potom musíte Počuť Môj Hlas a Počuť Odo Mňa. Nikto nemôžete byť v Mojej Dokonalej Vôli, ak Najprv Nepočujete Odo Mňa. Každému Dávam vaše vlastné Poverenia, Inštrukcie a Usmernenia, aby ste boli v Mojej Dokonalej Vôli. Moja Vôľa buď Učinená, Nie vaša vlastná alebo vôľa iných ľudí. Vyžadujem Poslušnosť od každého a budete skúšaní.

Musíte najprv Poznať a Spočítať si náklady, pretože zaplatíte cenu, ak si vyberáte Kráčať So Mnou. Musíte sa Podriadiť úplne Mne a Mojej Autorite. Zaprite sa, zdvihnite váš kríž každý deň a Nasledujte Ma, Moju Cestu, až do úplného Konca. Toto Požadujem od každého. Nikoho Neuprednostňujem ani Nediskriminujem. Je to vaša voľba. Moje Požiadavky majú následky. Buďte Rozumní a Nie pochabí, pretože Koniec to oznámi.

https://www.youtube.com/watch?v=oSAkCNEfbaY

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...