piatok 24. septembra 2021

Všetky Moje Prisľúbenia sa Splnia

Všetky Moje Prisľúbenia sa Splnia - 24. septembra 2021

Všetky Moje Prisľúbenia sa Splnia. Predpovedané sa Teraz Odkrýva, stále viacej, v týchto Posledných Dňoch. Ja Som vždy Verný a Dôveryhodný. Nemením sa. Moje Slová Sa Nevrátia ku Mne Naprázdno, ale Uskutočnia všetko Čo Chcem, Ako Chcem a Kedy Chcem. Mám Určený Čas pre všetko, pretože Odpočty Času bežia, aby sa Splnili aj Všetky Moje Prisľúbenia, ako Boli Mnou Prisľúbené. Som Všemocný, všetko Úplne Riadim. Poznám Koniec Už Od Začiatku a mám Určený Čas pre všetko.

Odkrývajúca sa Pravda bude stále viacej tiež šokovať svet, ale Obráti svet Hore Nohami. Pravda Oslobodzuje, Nie lži. Mnohí boli oklamaní a stále sú vo tme kvôli satanovým lžiam, mnohým úkladom a prázdnym sľubom, ktoré vedú len ku Sklamaniam. Mnohí ďalší Sa Prebudia, pretože Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú. Môžete Očakávať, že Predikované Oživenie sa tiež Udeje ako bolo Mnou Predpovedané, v Mojom Určenom Čase a to všetko pre Moju Slávu (Glóriu).

Každé z Mojich Prisľúbení Sa Splní v týchto Posledných Dňoch. Ja Nezlyhávam Ani Nesklamávam. Majte Pravú Vieru vo Mňa a Nepochybujte. Vložte všetku vašu Nádej a Dôveru vo Mňa, v to Kto Som a v to, Čo Dokážem Urobiť. Nie Som Ohraničený Ani Obmedzený. Stále Robím veci Nemožné, Neobyčajné, Neočakávané, Nadprirodzené a Bezprecedentné. Takýto Som. Som Všemohúci a Nekonečný a Nemením Sa.

Dôverujte Mi s celým vaším srdcom, keď Vravím, že Všetky Moje Prisľúbenia Sa Splnia. Čakajte v Očakávaní a Pričiňujte sa, pretože Nebudete Sklamaní. Aj Moja Nevesta Odíde, ako to bolo Prisľúbené, v Mojom Určenom Čase. Chváľte Ma za to, Kto Som a buďte Vďační, že Ma môžete Poznať, Toho, V Ktorého Veríte a Uctievate, Reálne. Ja Som, Bol Som a Prídem, S Veľkou Mocou a Veľkou Slávou, v Určenom Čase. Všetky Moje Prisľúbenia Sa Splnia, a Koniec To Povie.

https://www.youtube.com/watch?v=GKj2k3Xw7Nw


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...