streda 1. septembra 2021

Zmeny

Zmeny - 1. septembra 2021 - slová Ježišove k nám

Môžete Očakávať Zmeny. Vždy tu budú Zmeny, keď Ma Nasledujete, Moju Cestu. Buďte vždy Prichystaní aj na Neočakávané Zmeny, môže to prísť a udiať sa vtedy, keď to najmenej Očakávate. Moji Sluhovia budú tam, kde Som Ja. Preto každý jeden-každá jedna musíte Hľadať svoju vlastnú Radu Odo Mňa, aby ste boli v Mojej Dokonalej Vôli.

Zmeny Prichádzajú, pretože Moja Vôľa Bude Učinená na Zemi tak ako je v Nebi. Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú. Preto tu budú Zmeny a vy môžete Očakávať Zmeny.

Kráčajte So Mnou v Jednote. Naslúchajte ku, Poslúchajte a Nasledujte Jedine Moju Radu, ako vás Inštruujem a Usmerňujem, každý krok Cesty, aby ste boli v Mojej Dokonalej Vôli. Budem vás Osobne Oboznamovať a Viesť. Čakajte Trpezlivo na Moju Radu a buďte vždy Prichystaní na Zmeny. Ja Nie Som Ohraničený Ani Obmedzený. Som Všemocný, Nekonečný a Všemohúci. Robím veci Nemožné, Neočakávané, Neobyčajné, Nadprirodzené a Bezprecedentné. Nemením Sa. Vložte všetku vašu Nádej a Dôveru vo Mňa. Všetky Veci Vypracúvam pre Dobro, pretože Ma Milujete a ste Povolaní podľa Môjho Plánu a Účelu. Môžete Očakávať Zmeny. Ja Som vždy Verný k Mojim Prisľúbeniam.

Predpovedané sa Teraz ešte viacej Odkryje. Preto môžete Očakávať Zmeny, Prichádza To a Stane sa to v Mojom Určenom Čase. Všetko Úplne Riadim. Poznám Koniec Od Začiatku, aj Zmeny. Moje Slová sa Nevrátia ku Mne Naprázdno, ale Splnia všetko čo Chcem, ako Chcem a Kedy Chcem. Preto môžete Očakávať Zmeny.

Mnohí Nie sú Pripravení Ani Prichystaní na Zmeny, ktoré Prichádzajú. Pravda bude šokovať svet. Pravda sa teraz bude stále viac Odkrývať. Buďte Prichystaní, pretože Zmeny Prichádzajú a Udejú sa. Taký je Čas, v ktorom ste.

Mnohí stále rýchlo zaspávajú, Neuvedomujú si čas, v ktorom ste. Nie sú Prichystaní Ani Pripravení na Zmeny, ktoré Prichádzajú a Stane sa to v Určenom Čsae. Všetko má svoj Čas. Dôverujte Mi, Môjmu Plánu a Účelu a Očakávajte Zmeny a Buďte vždy Prichystaní. Nasledujte Ma vo Viere. Berte si postupne deň za dňom a krok za krokom a Neoneskorujte sa za Mnou Ani neskúšajte ísť predo Mnou.

https://www.youtube.com/watch?v=eZ6qp6G4aWs


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...