nedeľa 26. septembra 2021

Povzbudzujte sa

Povzbudzujte sa - 26. septembra 2021 - Ježišove slová k nám

Povzbudzujte sa navzájom, Moji Milovaní. Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú. Ja Som váš Všemohúci Otec, Všemocný, Ten Ktorý Je, Ktorý Bol a Ktorý Príde, v Určenom Čase, S Veľkou Mocou a Veľkou Slávou. Dôverujte Mi, Ja Plne Riadim. Moja Vôľa Bude Učinená na Zemi tak ako je v Nebi. So Mnou Nie je Nič Nemožné. Nemením Sa. Majte Pravú Vieru Vo Mňa, V Toho, O Ktorom to všetko je. Som Schopný Urobiť všetko, čo Som Sľúbil. Som vždy Verný a Dôveryhodný.

Sú tu mnohí, ktorí potrebujú Povzbudenie. Mnohí sú vystrašení a v zúfalstve. Povzbudzujte ich, pretože vždy je tu Nádej. Ja Som Darca Nádeje. Milujem vás a Starám sa o každého. V Dokonalej Láske Nie je Žiadny Strach. Ja Som Láska. Milujte Ma a Milujte sa navzájom a povzbudzujte sa navzájom, z Lásky.

Nestrácajte Nádej, keď sa veci nevyvíjajú cestou, ktorou Veríte Ani ako chcete. Vložte všetku vašu Nádej a Dôveru vo Mňa. Všetky Veci Vypracúvam pre Dobro, pretože Ma Milujete a ste Povolaní Podľa Môjho Plánu a Účelu. Buďte Povzbudení a povzbudzujte jeden druhého. Moje Slová sa Nevrátia ku Mne Naprázdno, ale Uskutočnia všetko čo Chcem, ako Chcem a Kedy Chcem. Budem Oslávený. Predpovedané sa teraz Odkryje, postupne stále viac, ako to bolo Prisľúbené. Odkrývajúca sa Pravda bude šokovať svet.

Naberte Odvahu a Povzbudzujte jeden druhého, pretože dni sú zlé. satan váš protivník vie, že jeho čas sa rýchlo kráti a reve ako lev, hľadajúci koho môže zožrať v tejto neskorej hodine. Buďte vždy Ostražití. Bdejte a Modlite sa. Buďte Neochvejní a Pevní vo vašej Viere, pretože vaša Viera bude testovaná mnohokrát a na rôznych cestách. Buďte Víťaziacimi Premožiteľmi. Ste toho Schopní. Tento život je len dočasný. Buďte vždy Prichystaní na Večnosť. Povzbudzujte sa navzájom, aby ste Vydržali, Až do úplného Konca. Nebude to Márne a Koniec to oznámi.

https://www.youtube.com/watch?v=F78BtoQraHE


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...