pondelok 27. septembra 2021

Zasnúbení so Mnou Naveky

Zasnúbení so Mnou Naveky - 27. septembra 2021 - Ježišove slová aj k nám

Ste Zasnúbení so Mnou Naveky, Moji Milovaní. Nepatríte už viac sebe, ale Mne. Vykúpil som vás, z Lásky. Zaplatil som Výkupné, Najvyššiu Cenu, S Mojou Krvou, Na Kríži. Ste Moji. Som váš Záchranca, váš Mesiáš, Ktorý som sa Zasnúbil s vami Naveky.

Som Žiarlivý pre vás, Moji Milovaní. Nezabúdajte, že ste Zasnúbení so Mnou Naveky. Musíte sa Mi úplne Oddať. Nesmilnite znovu so svetom. Buďte Oddelení. Buďte Svätí, pretože Ja Som Svätý. Musíte byť Nepoškvrnení, bez Škvrnky či Vrásky.

Moji Milovaní, ste Zasnúbení so Mnou a musíte vždy Čakať na Mňa v Očakávaní i Pričiňujúc sa, lebo Ten Deň Príde, v Určenom Čase. Nebuďte Úzkostliví Ani Nezúfajte. Ten Veľký a Slávny Deň Príde. Neoneskorujem Ho, ale Nie je to Moja Vôľa, aby ktokoľvek Zahynul, ale aby sa všetci Kajali, aby mali Nádej na Večný Život na Konci, pretože Nebude Žiadna Milosť bez pravého ľutujúceho Pokánia. Buďte Múdri a Nie hlúpi. Každý jeden musíte byť Uzmierení a v Pokoji So Mnou, Princom Pokoja, aby ste boli Zasnúbení so Mnou Naveky.

Nemilujte nič viac ako Mňa, Moji Milovaní. Umožnite Mi byť vašou Prvou Láskou a Poznajte Ma, Toho s ktorým ste Zasnúbení, Reálne. Vždy Verne plním Moje Sľuby. Buďte aj vy vždy Verní Mne, Moji Milovaní, preto, že ste Zasnúbení so Mnou Na Veky Vekov a Ten Deň to oznámi.

https://www.youtube.com/watch?v=G859Ip9nG98


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...