nedeľa 4. júla 2021

Buďte Smelí

Buďte Smelí - 4. júna 2021 - Slová Ježišove k nám

Buďte Smelí, silní a odvážni v týchto dňoch, lebo dni sú zlé. satan vie, že jeho čas sa rýchlo kráti. Nebuďte bojazliví. Ja som vždy S vami. Nikdy od vás Neodídem ani vás Neopustím. Som Vo vás a Som Väčší než satan, ktorý je vo svete. Nepatríte svetu, ale Môjmu Večnému Kráľovstvu, ktoré Nie je zo sveta. Prináležíte ku Mne, ste Moji, Moji Milovaní.

Buďte neochvejní, nepohnuteľní a pevní vo vašej Viere. Zastávajte si svoju pozíciu a Neustupujte, pretože to je to, čo chce satan. Nepadnite mu za korisť, jeho úkladom a lžiam. on vždy vyskúša svoje maximum, aby vám prekážal a zastavil vás, ak mu to dovolíte. Buďte Smelí, pretože budete čeliť oveľa väčšej opozícii v týchto zlých dňoch. Nikto nemôže byť Bojovníkom Pravdy, ak nie sú ochotní byť Smelí, zastávať sa jedine Pravdy, pretože jedine Pravda Oslobodzuje, Nie lži. Kvôli tomuto mnohí kompromitujú Pravdu, pretože sú zbabelí.

Záleží na vašom Osobonom Vzťahu Lásky So Mnou, pretože ten vám dáva Účel i Smelosť i Dôveru vo Mňa, Toho, V Ktorého Veríte a Uctievate, pretože Ma Spoznávate Reálne, to Kto Som a to Čo Dokážem Urobiť. Ak chcete byť Smelí a Nie zbabelí: Buďte pevne rozhodnutí a ochotní Rozprávať Pravdu v Smelosti a Hľadajte, ako byť v Mojej Dokonalej Vôli. Pracujte na vašom Vzťahu So Mnou. Máte zaň svoju Zodpovednosť. Kvôli tomu mnohým chýba Smelosť, pretože im chýba aj Vzťah So Mnou. Je to voľba.

Nebuďte zbabelí,  buďte odlišní, buďte Smelí a Nehanbite sa za Mňa. Buďte príkladom Smelosti, pravými Bojovníkmi Pravdy pre Mňa a Moje Večné Kráľovstvo, pretože životy mnohých sú v ohrození. Buďte Ochotní Smelo vykročiť z vašej vlastnej zóny pohodlia vo Viere, aby ste Plnili Môju Vôľu, Môj Plán a Účel, aby ste boli v Mojej Dokonalej Vôli. Moja Vôľa buď Učinená na Zemi tak ako je v Nebi.

Netrápte sa Ani sa nebojte odmietnutia, pretože svet miluje len svojich vlastných. Budete nenávidení, prenasledovaní a niektorí i zabití kvôli Mne, ale Veľká bude vaša Odmena v Nebi, Večnosť So Mnou, S Tým, O Ktorom to všetko je. Buďte Smelí, silní a odvážni až do Konca. Tých, ktorí Ma Zapierajú, i Ja Zapriem a Koniec to oznámi.

https://www.youtube.com/watch?v=vSs_Df0QHfg


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...