piatok 23. júla 2021

Proroctvo: Žiadny dážď, ani zem nebude prinášať svoju úrodu, zakrátko zahyniete

Proroctvo: Žiadny dážď, ani zem nebude prinášať svoju úrodu, zakrátko zahyniete - proroctvo z 23. júla 2021 zdieľané sestrou Barborou.

Písmo: Izaiáš 26:20 "Choď, môj ľud, vojdi do svojich komôr, zatvor svoje dvere za sebou; skry sa na malú chvíľu, kým neprejde zúrivý hnev. 21 Lebo hľa, Hospodin vyjde zo svojho miesta, aby potrestal neprávosť obyvateľov zeme, na každom z nich. Vtedy odkryje zem svoju krv a nebude viacej prikrývať svojich pobitých."

Slovo: "Choďte dovnútra, zatvorte dvere. Skryte sa až kým neprejde zúrivý hnev. Spálil som vašu zem a zastavil som dážď. Národ a ľudia arogantnejší a horší než Sodoma a Gomora. Hlad a mor budú vymetať vaše veľkomestá. Zatemním vaše slnko, zomriete. Vaše úrody budú zničené a pokryje ich prach. Budete zničení a pokryje vás prach. Nevidím žiadne pokánie. Pokračujete zneužívať moje deti a moje bábätká. Teraz kontaminujete vody a ryby zomierajú. Znečistili ste vzduch a vtáci zomierajú. Neukazujete vôbec žiadnu ľútosť. Arogantní a chvastaví lídri budú zosadení. Môj hnev je zápálený proti tým, ktorí prelievali nevinnú krv. Oheň a ľadovec budú vládnuť z nebies. Predvádzate vaše ohavnosti predo Mnou. Uctievate modly a iných bohov. Vaša pýcha vás oslepuje pred Mojou Pravdou. Choďte dovnútra, zatvorte dvere, skryte sa, kým neprejde zúrivý hnev. Choďte dovnútra, zatvorte dvere, skryte sa, kým neprejde zúrivý hnev."

https://www.youtube.com/watch?v=7O81I35QqvI


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...