utorok 6. júla 2021

Kráčajte Pokorne So Mnou

Kráčajte Pokorne So Mnou - 6. júla 2021 - Slová Ježišove k nám

Kráčajte Pokorne So Mnou v Jednote, Zajedno v Duchu a v Pravde, každý krok Cesty. Každého z vás Poučujem a Vediem Osobne, aby ste mohli byť v Mojej Dokonalej Vôli. Schopní uskutočniť všetko čo Chcem, ako Chcem a Kedy Chcem a zažívali Nemožné, Neočakávané, Nadprirodzené, Neobyčajné a Bezprecedentné.

Pokorne Ma Nasledujte, keď Idem Pred vami, aby som Spravil kľukaté miesta priamymi, drsné miesta hladkými a Otváral Dvere podľa Môjho Plánu a Účelu a v Mojom Čase. Buď Učinená Moja Vôľa.

Nepozerajte sa na iných ľudí. Každý jeden z vás musí Kráčať Pokorne So Mnou vo Viere. Musíte Ma Zažívať Reálne pre seba. Nikoho si Nefavorizujem ani Nikoho Nediskriminujem. Volám mnohých, ale nemnohí sú Ochotní a Rozhodnutí Kráčať v Pokore a Poslušnosti So Mnou. Je to voľba. Ja Nikoho Nenútim. Buďte jedným-jednou z nich. Kráčajte Pokorne So Mnou, z Lásky. Ukážte Mi, že Ma Opravdivo Milujete, že Ja Som vaša Prvá Láska a že Nemilujete nič a nikoho viac ako Mňa. Budete skúšaní mnohokrát a na rôznych cestách. Buďte Mi vždy Verní a Poslušní, Vášmu Abba Otcovi, Tomu, O Ktorom to všetko je.

Nedajte sa kýmkoľvek Zlákať vás Preč Odo Mňa, so satanovými lžami a s prázdnymi sľubmi. Zostaňte So Mnou a Kráčajte Pokorne So Mnou každý deň, až do úplného Konca.

Niektorí začali dobre, ale potom sa dali rozptýliť a ďalší sa zatúlali odo Mňa. Volám ich späť skôr ako na to môže byť už príliš neskoro. Poďte opäť Kráčať Pokorne So Mnou, poznáte Cestu. Buďte Múdri a Nie pochabí a buďte pamätliví, pretože jestvuje cesta, ktorá vyzerá správne, ale jej koniec vedie len k Večnému Zatrateniu a je smutné, že mnohí sú na nej. Naprávajte vaše cesty, pretože dni sú zlé a ku Koncu sa to zhorší. satan vie, že i jeho čas sa rýchlo kráti.

Kráčajte Pokorne So Mnou každý deň, každý krok Cesty, až do úplného Konca. Nebudete Sklamaní a Nebude to márne. Buďte Uistení, že vás Milujem a Starám sa o vás. Preto od vás Chcem, aby ste Kráčali Pokorne So Mnou, z Lásky a až do úplného Konca, pretože nikdy neviete, kedy to môže byť váš Koniec. Každý deň mnohí zomierajú, niektorí náhle a neočakávane a Koniec to oznámi.

"On ti Ukázal, Ó človeče, čo je Dobré; A to čo PÁN Vyžaduje od teba: Iba Robiť Spravodlivo, Milovať Milosrdenstvo, A Kráčať Pokorne S tvojím Bohom." Micheáš 6:8.

https://www.youtube.com/watch?v=n5TLxM3A7iE



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...