štvrtok 29. júla 2021

Pravé Poznanie Pravdy cez váš Vzťah

Pravé Poznanie Pravdy cez váš Vzťah - 29. júla 2021 - Ježišove slová k nám

Mnohí už Zahynuli a ďalší zahynú, pretože im chýba Pravé Poznanie Pravdy. Toto je to, prečo každý musí mať svoj vlastný Osobný Vzťah Lásky So Mnou, aby získal Pochopenie toho, Kto Skutočne Som a Toho, Čo Dokážem Urobiť. Ja Nie Som Ohraničený Ani Obmedzený. Som Všemocný. Ten Ktorý Je, Ktorý Bol a Ktorý Príde v Zasľúbenom Čase s Veľkou Silou a Veľkou Slávou.

Chcem to a Túžim za tým, že každý z vás Ma bude Poznať Reálne pre seba. Vy všetci Ma môžete Poznať, Toho V Ktorého Veríte a Uctievate, Reálne. Nie je to o mŕtvych náboženských praktikách. Mnohí Ma Vyznávajú len so svojimi ústami, ale ich srdcia sú vzdialené Odo Mňa. Praví Ctitelia Ma Uctievajú v Duchu a v Pravde.

Nesiete si vašu vlastnú Zodpovednosť za Reálne Poznanie Ma cez váš Vzťah So Mnou. Všetko je to medzi Mnou a vami a vy musíte na ňom Pracovať. Ja Som vždy k dispozícii, vo dne i v noci. Nikoho Neuprednostňujem ani Nediskriminujem. Nikto nebude mať žiadnu výhovorku. Poznám každé srdce, všetky pohnútky a myšlienky. Vy všetci ste Večne Predo Mnou. Buďte Rozumní.

To, čomu mnohí Veria ako Pravde, zapríčiní, že skončia v nesprávnej konečnej destinácii a Koniec to oznámi. Nebuďte oklamaní a Nedávajte sa kýmkoľvek klamať so satanovými lžami, úkladmi a prázdnymi sľubmi. To, čomu mnohí Veria, Nie je to, čo Vyžadujem na to, aby boli Schopní Zdediť Moje Večné Kráľovstvo. Toto je to, prečo Poviem mnohým v Ten Deň: Choďte Preč, Ja Som vás Nikdy Nepoznal, vy ktorí činíte neprávosť. Jedine Pravda Vedie k Večnému Životu, lži k Večnému Zatrateniu. Jedine Pravda Oslobodzuje, Nie lži. Hľadajte, aby ste boli vo všetkej Pravde. Je to voľba s následkami.

Pravdivé Poznanie Pravdy môžete mať len cez váš Vzťah So Mnou. Budem vás Privádzať Osobne Do Všetkej Pravdy a Dám vám Porozumieť to, Kto Skutočne Som a to, Čo Dokážem Urobiť. Budete Mať a Zažívať Môj Pokoj, ktorý presahuje každé ľudské chápanie, dokonca aj uprostred virvaru. Toto je to, prečo vám musí záležať na vašom Vzťahu So Mnou viac ako na čomkoľvek inom. Pravdivé Poznanie O Mne môžete Prijať jedine Odo Mňa. Ja Som Jediná Cesta, Pravda a Život. Naslúchajte Mi, Poslúchajte Ma a Nasledujte Ma, Moju Cestu, keď vás Usmerňujem a Vediem Ja Osobne, každý krok Cesty, aby ste boli v Mojej Dokonalej Vôli. Moja Cesta je Jediná Cesta, kde máte Nádej na Večný Život na Konci a Koniec to oznámi.

https://www.youtube.com/watch?v=6FFnVo1alfs

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...