štvrtok 1. júla 2021

Kompromitovanie

Kompromitovanie - 1. júla 2021 - Ježišove slová k nám

Nikdy Nekompromitujte Pravdu (Nespreneverujte sa Pravde) za akceptáciu a pochvalu od iných ľudí, pretože Jedine Pravda Oslobodzuje, Nie lži. Budete testovaní. Buďte vždy Verní Pravde. Zastávajte sa Jedine Pravdy, pretože budete Nenávidení a Pranasledovaní a niektorí Zabití kvôli Mne, Pravde, ale veľká bude vaša odmena v Nebi, Večnosť So Mnou.

Je smutné, že mnohí už skompromitovali Pravdu za akceptáciu a pochvalu od iných ľudí. Kvôli tomuto Mi Nie sú Potešiteľní Ani Nie sú v Mojej Dokonalej Vôli. Sú potešovateľmi ľudí a budú si niesť následky, ak neučinia Pokánie. Preto Poviem mnohým v Ten Deň: Choď Preč, Ja som ťa Nikdy Nepoznal, ty ktorý-ktorá činíš neprávosť. Buďte Rozumní a Nie pochabí.

Ja Sa Nemením. Nekompromitujte Pravdu. Ja Som Jediná Cesta, Pravda a Život a okrem Mňa Nie je Žiadny iný a ani Nikdy nebude, iba zvodcovia, draví vlci v ovčích šatách. Nedajte sa nikým zviesť Ani zlákať vás Preč Odo Mňa so satanovými lžami a s prázdnymi sľubmi. Nekompromitujte Pravdu. Pravda je Večná a jedine Pravda Vedie k Večnému Životu a lži k Večnému Zatrateniu.

Milujte Pravdu a Kráčajte v Pravde. Buďte Hodní Mňa a Môjho Večného Kráľovstva. Buďte Bojovníkmi Pravdy a Nositeľmi Svetla vo svete, ktorý je vo tme a plný klamu, pretože mnohí si volia kompromitovať Pravdu pre satanove lži. Preto sú mnohí oklamaní a vo tme a Zahynú, ak sa neprebudia a nezačnú hľadať, ako byť v Celej Pravde. Mnohým chýba Poznanie Pravdy a preto Hynú.

Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti hriešnika. Preto Volám hriešnikov k Pokániu. Mzda hriechu je smrť. Duša ktorá hreší zomrie. Nebude Žiadna Milosť bez pravého ľútostiplného Pokánia. Nekompromitujte Pravdu. Životy mnohých sú v ohrození kvôli satanovým lžiam. Mnohí si vyberajú milovať tmu viac ako Svetlo, pretože ich skutky sú zlé a Nie Dobré. Ak neučinia Pokánie a neOdvrátia sa od všetkých svojich skazených ciest, Zahynú.

Nie je to Moja Vôľa, aby ktokoľvek Zahynul, ale aby sa všetci Kajali, aby mali Nádej na Večný Život na Konci. Je to voľba. Každý máte slobodnú vôľu, ale takisto si ponesiete následky. Nikdy Nekompromitujte Pravdu. Pravda je Život a lži sú smrť. Hľadajte Život Nie smrť, pretože Koniec to oznámi.

https://www.youtube.com/watch?v=Hs_P5btZ_NA


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...