streda 7. júla 2021

Čakajte a Uvidíte

Čakajte a Uvidíte - 7. júla 2021 - Ježišove sväté slová aj k nám

Čakajte a Uvidíte, ako sa všetko Predpovedané stále viacej Odvíja v týchto Dňoch. Ja Som Jediný, Kto Pozná Koniec Od Začiatku, pretože Som Ten, Ktorý všetko Predpovedal. Všetko je to Biblické. Moje Slová sa Nevrátia ku Mne Naprázdno, ale Uskutočnia všetko čo Chcem, ako Chcem a Kedy Chcem. Všetko má svoj Určený Čas. Ja Plne Riadim. Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú. Nemením sa. Som vždy Verný a Dôveryhodný.

Majte Vieru vo Mňa a Dôverujte Mi s celým vaším srdcom a Neopierajte sa o vaše vlastné porozumenie toho, ako sa všetko Predpovedané Odvinie v týchto Posledných Dňoch, potom Nebudete Sklamaní, keď sa veci Nevypracujú cestou, ktorou chcete alebo ako veríte. Moja Vôľa Bude Učinená na Zemi tak ako je v Nebi podľa Môjho Plánu a Účelu pre tento Čas. Čakajte a Uvidíte. Tí, ktorí majú vidiace oči budú Vidieť a ktorí majú počujúce uši budú počuť a rozumieť. Predpovedané sa stále viacej Odvíja v týchto Posledných Dňoch. Venujte tomu Pozornosť a buďte vždy Pripravení a Pohotoví.

Buďte Trpezliví, Čakajte a Uvidíte. Môžete Očakávať Neočakávané, Nemožné, Neobyčajné, Nadprirodzené, Bezprecedentné, Mojou Cestou, pretože toho Som Schopný. Nie Som Ohraničený Ani Obmedzený. Som Všemocný, Alfa a Omega, Začiatok a Koniec, Prvý a Posledný, Ten Ktorý Je, Ktorý Bol a Ktorý Príde v Určenom Čase vo Veľkej Sile a Veľkej Sláve. Čakajte a Uvidíte. Som Kráľ kráľov, Pán pánov, Všemocný Boh, Boh bohov. Predo Mnou sa Skloní každé koleno a každý jazyk Vyzná, že Som Pán.

Slúžite Mocnému Bohu, Moji Milovaní. Buďte vždy Pokorní, v Bázni a Úcte ku Mne, preto, Kto Som a preto, Čo Dokážem Urobiť. Tých, ktorí sa povyšujú, Pokorím a pokorných Povýšim v pravom čase a všetko pre Moju Slávu (Glóriu). Buďte Pokorní, Čakajte a Uvidíte.

https://www.youtube.com/watch?v=l_bDPI2FDYg


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...