streda 14. júla 2021

Zbožní muži a Zbožné ženy

Zbožní muži a Zbožné ženy - 14. júla 2021 - Ježišove slová k nám

Chcem Zbožných mužov a Zbožné ženy, ktorí vyčnievajú, ktorí sú odlišní a oddelení od ostatného sveta. Pretože vy všetci ste vo svete, ale Nie ste svetskí. Zbožní muži a Zbožné ženy Patria Mne a Môjmu Večnému Kráľovstvu, ktoré Nie je z tohto sveta. Ste Mojím Chrámom, Miestom Môjho Prebývania. Ja Nežijem v ľuďmi postavených budovách z kameňa a malty, ale v srdciach Mojich Milovaných, Zbožných mužov a Zbožných žien.

Buďte Mojimi Napodobňovateľmi, Zbožnými mužmi a Zbožnými ženami, ktorí Ma Reprezentujú vo svete, ktorý je vo tme, kvôli všetkým bezbožníkom, ktorí si volia milovať tmu viac ako Svetlo, pretože ich skutky sú zlé a Nie Dobré. Ak neučinia Pokánie a neOdvrátia sa od všetkých svojich skazených ciest, Zahynú.

Mnohí Hynú, pretože im chýba pravé Poznanie O Mne a Odo Mňa, Toho, O Ktorom to všetko je. Kvôli tomuto nemajú Žiadnu Bázeň a Žiadnu Úctu ku Mne, pre to, Kto Som a pre to, čo Dokážem Urobiť.

Buďte Rozumní, pretože jedine Pravda Vedie ku Zbožnosti. Mnohí hynú, pretože im chýba Poznanie Pravdy. Ja Som Svätý a Nemením Sa. Vy všetci sa musíte Meniť, byť Svätí, pretože bez Svätosti Ma Nikto Neuvidí Ani Nezdedí Moje Večné Kráľovstvo, jedine Zbožní muži a Zbožné ženy.

Žite Zbožne, Potešiteľne Mne a Hodní Mňa, aby ste Zdedili Moje Večné Kráľovstvo, pretože Nie každý, kto Mi Vraví Pane Pane, ho zdedí. Poviem mnohým v Ten Deň: Choďte Preč, Ja som vás Nikdy Nepoznal, vás ktorí robíte neprávosť. Ja Sa Nemením. Vy všetci sa musíte Meniť, byť Premenení Na Moju Podobu, aby ste boli Zbožnými mužmi a Zbožnými ženami. Nebuďte oklamaní a Nedajte sa kýmkoľvek oklamať so satanovými lžami a s prázdnymi sľubmi, to vedie len k Večnému Zatrateniu.

Strážte si vaše srdcia viac než čokoľvek iné, lebo dni sú zlé. Buďte Zbožnými mužmi a Zbožnými ženami. Toto je Mi Potešiteľné a Koniec to oznámi.

Keďže teda všetky tieto veci sa rozplynú, akou osobou máte byť vo Svätom Správaní sa a Zbožnosti, 12 ktorí očakávate a náhlite Príchod Božieho Dňa, kvôli ktorému sa Nebesia horiac rozplynú a prvky sa roztavia od rozpáleného ohňa! 13 A predsa my, podľa Jeho Prisľúbenia, očakávame Nové Nebesia a Novú Zem, v ktorých prebýva Spravodlivosť.2 Petrov 3:11-13.

https://www.youtube.com/watch?v=txY7xQ0xwyo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...