piatok 9. júla 2021

Neprovokujte Ma k Hnevu

Neprovokujte Ma k Hnevu - 9. júna 2021 - Ježišove slová k nám

Neprovokujte Ma k Hnevu, pretože tí, ktorí to robia, budú si niesť následky a Zistia, Kto Skutočne Som a Čo Dokážem Urobiť. Ja Som Spravodlivý Sudca a Súdim vždy Čestne a Správne a Nikto Neunikne. Nikoho Neuprednostňujem ani Nediskriminujem. Všetko Vidím i Počujem. Poznám každé srdce, všetky pohnútky i myšlienky. Vy všetci ste večne Predo Mnou, Spravodliví i skazení, ktorí pokračujú Provokovať Ma k Hnevu, pretože Odmietajú Kajať sa, Odvrátiť sa od všetkých svojich skazených ciest. Nebuďte tvrdohlaví, rebelantskí, to je pochabosť. Buďte Rozumní a Pokorní a Kajajte sa! Pretože Poviem mnohým v ten Deň: Choď Preč, Ja som ťa Nikdy Nepoznal, ty ktorý-ktorá činíš neprávosť. Oni Ma Provokovali k Hnevu a budú si niesť následky. Kvôli tomuto Varujem. Dobre si to Zvážte, pretože Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti hriešnika. Preto Volám hriešnikov k Pokániu. Buďte Rozumní a Nie Pochabí. Kajajte sa Teraz a Nečakajte Ani nepokračujte Provokovať Ma k Hnevu, pretože Ja Som Láska, ale Som aj Stravujúci Oheň k Mojim Odporcom. Bude to Hrozná Vec pre tých, ktorí Ma Provokovali k Hnevu, Padnúť Do Mojich Rúk. S nikým sa Nebudem Namáhať naveky.

Beda tým, ktorí nazývajú zlé dobrým a Dobré zlým, ktorí pokladajú tmu za svetlo a Svetlo za tmu, ktorí uctievajú falošných bohov a modly, ktorí zostávajú Provokovať Ma k Hnevu, pretože oni si volia milovať tmu viac než Mňa, Svetlo sveta, pretože ich skutky sú zlé a Nie Dobré. Budú zažívať Môj Hnev. Nebude Žiadna Milosť bez pravého ľútostiplného Pokánia. Mzda hriechu je smrť. Duša ktorá hreší zomrie.

Milujem vás i Starám sa o vás. Buďte Rozumní. Hľadajte Život a Nie smrť. Buďte Uzmierení a v Pokoji So Mnou, Princom Pokoja, Jediným Záchrancom, Mesiášom sveta. Ja Som Žiarlivý Boh. Neprovokujte Ma k Hnevu, inak si ponesiete následky. Buďte Múdri, vždy v Bázni a Úcte ku Mne, pretože každá neposlušnosť bude Potrestaná. Nespravodliví Nezdedia Moje Večné Kráľovstvo. Nenechajte sa nikým zvádzať so satanovými lžami a s prázdnymi sľubmi, pretože Koniec to oznámi.

“Hľaďte, aby ste Neodmietali Toho, Ktorý Rozpráva! Lebo ak Neunikli tí, ktorí Odmietli Toho, ktorý Rozprával na Zemi, oveľa viac Neunikneme my, ak sa Odvraciame od Toho, Ktorý Rozpráva Z Neba, 26 ktorého Hlas vtedy Zatriasol Zemou; ale teraz On Prisľúbil, Povediac: ešte raz Zatrasiem nielen zemou, ale aj Nebom. 27 A toto: "ešte raz" jasne ukazuje na Odňatie tých vecí, ktoré sa Trasú, ako vecí vyrobených, aby veci, ktorými Nemožno Zatriasť, smeli Zostať. 28 Preto, keď Prijímame Kráľovstvo, ktorým Nemožno Zatriasť, majme Milosť, pomocou ktorej smieme Prijateľne Slúžiť Bohu s Úctou a Zbožným Strachom. 29 Lebo náš Boh je Stravujúcim Ohňom.” Židom 12:25-29.

https://www.youtube.com/watch?v=3y0L4v5Qe_Q

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...