nedeľa 11. júla 2021

Všemohúci Otec

Všemohúci Otec - 11. júla 2021 - Slová Ježišove k nám

Som váš Všemohúci Otec, Moji Milovaní. Niet Ničoho, čo Nedokážem Urobiť. Moja Ruka Nie je taká Krátka, aby nePomáhala. Som ten, ktorý Som, Všemohúci, Otec Milosti a Štedrosti. Milujem i Starám sa o vás, ako nikto iný. Ste Požehnaní, Moji Milovaní.

Chcem od každého, aby mal Poznal Reálne, to Kto Som a to Čo Dokážem Urobiť. Mnohí O Mne iba Vedia, z čítania a z počúvania od iných ľudí. Veria V to a Uctievajú to, čo Nepoznajú. Vyznávajú Ma len so svojimi ústami, ale ich srdcia sú vzdialené odo Mňa. Nie je to o mŕtvych náboženských praktikách, ale že máte váš vlastný Osobný Vzťah Lásky So Mnou, vaším Všemohúcim Otcom. Za týmto Túžim pre každé z Mojich Milovaných detí, aby Každodenne kráčali so Mnou v Jednote, Zajedno v Duchu a v Pravde, aby boli v Mojej Dokonalej Vôli.

Som váš Všemohúci Otec. Moja Vôľa Bude Učinená na Zemi tak ako je ona v Nebi. Nemením sa. Úplne Riadim. Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú. Som vždy Verný a Dôveryhodný. Moje Slová sa Nevrátia ku Mne Naprázdno, ale Splnia všetko čo Chcem, ako Chcem a Kedy Chcem. Všetko má svoj Určený Čas. Ja Poznám Koniec Od Začiatku. Som Nekonečný a Všemohúci. Nie Som Ohraničený Ani Obmedzený. Robím ono Neočakávané, Nemožné, Nadprirodzené, Neobyčajné a Bezprecedentné, Mojou Cestou, pretože toho Som Schopný. Som váš Všemohúci Otec. Verte a Dôverujte Mi s celým vaším srdcom. Toto je to, Kto Som a Čo Dokážem Robiť ako váš Všemohúci Otec. Velebte Ma a buďte Vďační za to, že Ma môžete Poznať a Patriť Mi a Môjmu Večnému Kráľovstvu, ktoré Nie je zo sveta a je to Jediné Kráľovstvo, ktoré bude trvať Naveky Vekov. Som Ten, Ktorý Je, Ktorý Bol a Ktorý Príde v Určenom Čase, vo Veľkej Sile a Veľkej Sláve. Som váš Všemohúci Otec. Nikdy Nezlyhávam Ani Nesklamávam. Som vždy Verný a Dôveryhodný a Koniec to oznámi.

https://www.youtube.com/watch?v=BQew_EaboBQ


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...