sobota 10. júla 2021

Som Súcitný

Som Súcitný - 10. júla 2021 - Ježišove Otcovské slová k nám

Som Súcitný, Milosrdný a Štedrý a Plný Milujúcej Vľúdnosti. Nemením sa.

Zomrel som pre všetkých z Lásky. Zaplatil som Výkupné, Najvyššiu Cenu S Mojou Krvou, Na Kríži. Nie je to Moja Vôľa, aby ktokoľvek Zahynul, ale aby sa všetci Kajali, aby mali Nádej na Večný Život na Konci, pretože Koniec to oznámi.

Preto musí byť každý Uzmierený a v Pokoji So Mnou, Princom Pokoja, aby mal a zažíval Môj Pokoj, ktorý presahuje každé ľudské chápanie, dokonca aj uprostred virvaru. Vo svete nebude Žiadny Pokoj Bezo Mňa, iba virvar. Hľadajte, aby ste boli vždy v Pokoji So Mnou.

Som Súcitný. Preto stále Volám hriešnikov k Pokániu. Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti hriešnika. Buďte rozumní a Nie pochabí.

Som Súcitný. Preto Vychovávam a Karhám každého z vás, Mojich detí z Lásky a pretože som Starostlivý. Premieňam vás Na Moju Podobu, aby ste boli Reflexiou, Mojím Zrkadlovým Obrazom. Som Svätý a aj vy musíte byť Svätí. Buďte ochotní Meniť sa, pretože Ja Nikoho Nenútim. Je to voľba.

Poznajte Ma, Toho, V Ktorého Veríte a Uctievate, Reálne, to, Kto Som a to, Čo Dokážem Urobiť. Som Súcitný. Mám Súcit s vami a aj vy musíte mať Súcit s ostatnými. Som váš Dokonalý Príklad. Buďte Napodobňovateľmi Mňa. Buďte Súcitní z Lásky.

https://www.youtube.com/watch?v=3n7u20J11dM


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...