štvrtok 8. júla 2021

Sen - Buďte vždy Prichystaní, Dvere sú Úzke - 8. júla 2021

Sen - Buďte vždy Prichystaní, Dvere sú Úzke - 8. júla 2021

Dnes ráno som mala sen. Ježiš mi povedal, aby som ho zdieľala ako varovanie ostatným. V tomto sne som sa išla pozrieť za niekým v nejakej budove. Musela som ísť výťahom, pretože tam bolo príliš veľa poschodí a bolo treba prejsť mnoho schodísk. Vošla som do výťahu, bol veľmi veľký a vošla so mnou i skupina ľudí. Stála som vzadu v rohu, takže som nemala Žiadnu šancu ľahko vystúpiť. Počula som, ako jedna žena povedala jednému z ďalších členov jej skupiny, že idú byť Teraz S Ježišom. Keď som tam stála, premýšľala som: ale ako je to možné, pretože tu ešte Nie je Čas na "Vytrhnutie"? Potom som si uvedomila, čo bol ich plán. Oni plánovali spáchať samovraždu spoločne ako skupina, aby Teraz boli S Ježišom. Uvažovala som pre seba: lenže Ja Som Pripravená a Viem, že som Potešiteľná Ježišovi, ale ako to vedia oni? Koľkí z nich sú skutočne Prichystaní, Potešiteľní Ježišovi?, pretože Dvere sú veľmi Úzke. Samotný Ježiš nás Varoval, že mnohí budú skúšať Vojsť, ale Nebudú toho schopní. Keď som sa prebudila zo sna, stále som si vravela: Tie Dvere sú Úzke.

Preto musíme byť vždy Prichystaní, Potešiteľní Ježišovi, pretože dni sú zlé a my nikdy nevieme, kedy to môže byť náš Čas. Ľudia zomierajú každý deň, niektorí náhle a neočakávane.

“Vtedy Mu jeden Povedal: Pane, je Málo tých, ktorí sú Zachránení? A On im Povedal: 24 Namáhajte sa, aby ste Vstúpili Cez Úzku Bránu, lebo mnohí, Vravím vám, budú Hľadať ako Vstúpiť a Nebudú toho schopní.” Lukáš 13:23-24.

“Vstúpte Úzkou Bránou; lebo široká je brána a rozsiahla je cesta, ktorá vedie k záhube a je tam mnoho tých, ktorí ňou vchádzajú. 14 Pretože Úzka je Brána a Obtiažna je Cesta, ktorá Vedie k Životu, a je Málo tých, ktorí ju nachádzajú.” Matúš 7:13-14.

https://www.youtube.com/watch?v=fdYSQp222kc


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...