pondelok 5. júla 2021

Ľudia sú Omylní

Ľudia sú Omylní - 5. júla 2021 - Slová Pána Ježiša k nám

Ľudia sú Omylní, no Ja Nie Som. Ľudia sa menia, no Ja sa Nemením. Som vždy Rovnaký a budem Rovnaký Naveky. Som Láska. Láska je Večná. Láska Nikdy Nezlyháva. Ľudia zlyhávajú a sklamávajú, pretože Nemajú Lásku. Preto je svet vo virvare. Vo svete nebude Žiadny pokoj bezo Mňa, Princa Pokoja. Musíte Hľadať, aby ste boli vždy v Pokoji So Mnou i s ostatnými. Buďte Tvorcami Pokoja, vychádzajúc z Lásky. Neoplácajte zlé so zlým, ale s Dobrým. Milujte a Nenenáviďte, Žehnajte a nepreklínajte. Buďte odlišní, buďte Svetlom vo tme a Nebuďte sami tmou.

Všetkým som vám Prikázal, aby ste Milovali Najprv Mňa s celým vaším srdcom, mysľou, dušou a silou a vášho blížneho ako seba samého. Všetko je to O Láske. Láska Znáša všetky veci, Verí vo všetkých veciach, Dúfa vo všetkých veciach, Vytrváva vo všetkých veciach.

Ja Som váš Dokonalý Príklad. Buďte Napodobňovateľmi Mňa a Nie omylných mužov alebo žien, pretože oni môžu zlyhávať a sklamávať. V každom čase sa menia, ale Ja Sa Nikdy Nemením. Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú, ale sľuby ľudí zlyhávajú a sklamávajú, pretože oni nedodržujú ich Sľuby Ani Mne Ani jeden druhému.

Preto Nevkladajte vašu nádej a dôveru do omylných mužov a žien, pretože viete, že oni zlyhávajú a sklamávajú. Vložte všetku vašu Nádej a Dôveru vo Mňa, pretože Ja Som vždy Verný a Dôveryhodný. Milujem vás a Starám sa o vás. Ste Milovaní. Nasledujte Ma a Nikoho iného, inak budete sklamaní a Koniec to oznámi, pretože Ja Som Jediná Cesta, Pravda a Život. Naslúchajte Mi, Poslúchajte Ma a Nasledujte Ma, Moju Cestu, ako vás Osobne Oboznamujem a Vediem, až do úplného konca. Nebude to márne.

https://www.youtube.com/watch?v=Mf8cFcbB030


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...