piatok 16. júla 2021

Je to Česť

Je to Česť - 16. júla 2021 - Ježišove slová k nám

Je to Česť Poznať Ma a Slúžiť Mi ako vášmu Majstrovi. Ste Milovaní. Ja vás Milujem a Starám sa o vás. Moje Prisľúbenia Nezlyhajú, Moji Milovaní. Som vždy Verný a Dôveryhodný. Vypracúvam všetky veci pre Dobro pre tých, ktorí Ma Milujú, ktorí sú Povolaní podľa Môjho Plánu a Účelu. Dôverujte Mi, Moja Vôľa Bude Učinená na Zemi tak ako je v Nebi. Úplne Riadim. Nasledujte Moje Poučenie (vám) a Vedenie (vás), každý krok Cesty, a budete v Mojej Dokonalej Vôli, Potešiteľní Mne.

Nikto nemôže Slúžiť dvom Pánom, to Nie je možné. Z tohto dôvodu Ja Nie Som Prvou Láskou mnohých. Oni milujú iné veci viac než Mňa. Z tohto dôvodu len nemnohí Ma Nasledujú, Mojou Cestou. Je to voľba a Česť. Volám mnohých, ale nemnohí sú ochotní. Nikoho Nenútim. Moje Volanie a Moje Dary sú Neodvolateľné. Vy všetci Vydáte Odpočet za vaše vlastné skutky, Dobré či zlé a ponesiete si následky. Buďte preto v Bázni a Úcte ku Mne, preto, Kto Som a preto, Čo Dokážem Urobiť. Buďte vždy v Pokoji So Mnou. V Dokonalej Láske Nie je Žiadny Strach.

Je to Česť byť schopní Kráčať So Mnou v Jednote, Zajedno v Duchu a v Pravde, byť Napodobňovateľmi Mňa, Toho, ktorého Reprezentujete v tomto svete, ktorý je vo tme, pretože mnohí si volia milovať tmu viac ako Svetlo, pretože ich skutky sú zlé a Nie Dobré. Volia si nenávidieť a NeMilovať, preklínať a NeŽehnať, odplácať zlé so zlým a Nie s Dobrým. Ja Poznám každé srdce, všetky pohnútky a myšlienky. Nikto nebude mať žiadnu výhovorku.

Stále Volám hriešnikov k Pokániu, pretože Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti hriešnika. Nie je to Moja Vôľa, aby ktokoľvek Zahynul, ale aby ste sa všetci Kajali, aby ste mali Nádej na Večný Život na Konci. Každý musíte byť Uzmierení a v Pokoji So Mnou, Princom Pokoja, Jediným Záchrancom, Mesiášom sveta. Je to Česť. Nepohŕdajte Mojou Milujúcou Vľúdnosťou. Som Milosrdný a Štedrý, ale nebude Žiadna Milosť bez pravého ľútostiplného Pokánia.

Pokánie je voľba, Vedie k Večnému Životu, ale nikto nemôže byť Nútený. Každý má slobodnú vôľu vybrať si pre seba: Život alebo Smrť? Buďte Rozumní a Nie pochabí, pretože Koniec to oznámi. Ja Som Ten Ktorý Je, Ktorý Bol a Ktorý Príde v Zasľúbenom Čase, vo Veľkej Sile a Veľkej Sláve. Je to Česť byť Hodní Mňa a Môjho Večného Kráľovstva.

https://www.youtube.com/watch?v=e3wNS_C124I

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...