štvrtok 15. júla 2021

Naslúchajte Mi

Naslúchajte Mi - 15. júla 2021 - Slová Ježišove k nám

Naslúchajte Mi. Ja stále Rozprávam, ale len nemnohí sú ochotní Mi Naslúchať, keď k nim Rozprávam. Nikoho Nenútim. Nikoho Neuprednostňujem ani Nediskriminujem. Tí, ktorí majú uši na počúvanie, budú počuť a rozumieť, kedy Rozprávam.

Rozprávam, venujte pozornosť a Naslúchajte a budete Ma Počuť. Budete Žiť v Každého Slova, ktoré Vychádza Z Mojich Úst. Neprestal Som Rozprávať, ale mnohí Nenaslúchajú, keď k nim Rozprávam. Nebudú mať žiadnu výhovorku. Rozprávam tak ako Chcem a Kedy Chcem. Naslúchajte Mi.

Kvôli tomuto je svet vo virvare a Nie v pokoji. Vo svete nebude žiadny pokoj bezo Mňa, Princa Pokoja, iba virvar. Pretože mnohí Mi Nenaslúchajú, keď Rozprávam a budú si niesť následky. Každá neposlušnosť bude Potrestaná. Ja Poznám každé srdce, všetky pohnútky a myšlienky. Som Jediný Spravodlivý Sudca, Súdim Čestne a Správne. Ja Odplatím, Pomsta je Moja. Som Láska, ale Som aj Stravujúci Oheň k Mojim Protivníkom. Bude to Hrozná Vec pre nich Padnúť Do Mojich Rúk. Nebude tam ŽIADNA MILOSŤ bez pravého ľútostiplného POKÁNIA. Kvôli tomuto Volám hriešnikov k POKÁNIU. Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti hriešnika. NASLÚCHAJTE MI, inak ZAHYNIETE. Mzda HRIECHU je SMRŤ. Duša ktorá HREŠÍ ZOMRIE. KAJAJTE SA! Kajajte sa teraz a Nečakajte. Každý deň mnohí zomierajú, niektorí náhle a neočakávane. Nikto nevie, kedy to môže byť jeho-jej Deň. Z tohto dôvodu musíte byť vždy Prichystaní, Potešiteľní Mne, tak aby som vás Našiel za Hodných v Ten Deň pre Zdedenie Môjho Večného Kráľovstva, pretože Koniec to oznámi.

Poviem mnohým v Ten Deň: Choď Preč, Ja som ťa Nikdy Nepoznal, ty ktorý-ktorá činíš neprávosť. Naslúchajte Mi, inak budete Sklamaní a budete za to musieť viniť len samých seba. Varujem z Lásky a pretože Sa Starám. Naslúchajte Mi, pretože Som Jediný, kto Rozhodne o vašom osude na Konci a Koniec bude pre mnohých skoršie než veria alebo chcú.

Naslúchajte Mi, pretože životy mnohých z vás sú v ohrození. Čas Milosti Príde ku Koncu, dokonca i v tento Deň pre mnohých. Nebuďte jedným-jednou z nich. Milujem vás a Starám sa o vás, ale musíte Mi Naslúchať, pretože Ja Som vaša Jediná Nádej na Večný Život na Konci, pretože tí, ktorí odmietajú Mi Naslúchať, zahynú. Voľba je vaša vlastná, takisto aj následky. Hľadajte Život a Nie smrť. Naslúchajte Mi a budete Žiť a Nebudete Sklamaní.

https://www.youtube.com/watch?v=JJeMl2W5PU4

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...