utorok 20. apríla 2021

Chcem aby každý

Chcem aby každý – 20. apríla 2021 - Ježišove slová k nám, Posledná poľnica, posolstvo evanjelia

Chcem aby každý z vás Ma Poznal a Zažíval Ma Reálne. Nenechajte satana klamať vám. Nikoho Neuprednostňujem ani Nediskriminujem. Milujem vás a Starám sa o vás. Zaplatil som Výkupné na Kríži S Mojou Krvou za každého z vás. Ste Milovaní.

Chcem aby každý z vás Miloval Najprv Mňa a potom aby ste Milovali aj vášho blížneho ako seba samého. Chcem aby každý z vás bol Napodobňovateľom Mňa vo svete, ktorý je vo tme. Buďte Nositeľmi Svetla a Bojovníkmi Pravdy, ktorí tiež Milujú a Starajú sa o stratených Ako Ja. Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti hriešnika. Preto Volám hriešnikov k Pokániu. Nie je to Moja Vôľa, aby ktokoľvek Zahynul, ale aby všetci Činili Pokánie, aby mali Nádej na Večný Život na Konci, pretože Koniec to oznámi.

Ja Som váš Dokonalý Príklad vo všetkom. Preto Chcem od každého, aby bol ochotný Meniť sa, byť Premenený na Moju Podobu, aby ste Mi boli Potešiteľní. Ja Musím Rásť a vy sa musíte zmenšovať. Moja Vôľa buď Učinená, Nie vaša vlastná alebo vôľa kohokoľvek iného. Všetko je to O Mne a Mojom Večnom Kráľovstve. Moja Vôľa buď Učinená na Zemi tak, ako je v Nebi. Budem Oslávený.

Chcem od každého z vás, aby ste boli Mojimi Reprezentantami, Zastupiteľmi vo svete. Mám Plán a Účel s každým z vás a nielen s niektorými z vás, ako tomu niektorí veria. Chcem aby každý z vás Kráčal So Mnou každý deň v Jednote, Zajedno v Duchu a v Pravde, aby ste boli v Osobnom Vzťahu Lásky So Mnou, S Tým, O Ktorom to všetko je. Chcem aby Ma každý z vás Poznal, Toho V Ktorého Veríte a Uctievate, Reálne. Toto Chcem pre teba, Moje Milované Dieťa. Si Synom Či Dcérou Najvyššieho. Oslavuj Ma, lebo Toho Som Hoden. Chcem aby každý bol Uzmierený a v Pokoji So Mnou, S Princom Pokoja, jediným Záchrancom, Mesiášom sveta. Tým Ktorý Je, Ktorý Bol a Ktorý Príde v Zasľúbenom Čase s Veľkou Mocou a Veľkou Slávou. Čakaj v Očakávaní, lebo tvoje Vykúpenie Sa Približuje. Chcem aby každý Poznal, že Kráľ kráľov a Pán pánov Prichádza v Zasľúbenom Čase. Predo Mnou sa Zohne každé koleno a každý jazyk Vyzná, že Ja Som Pán.

https://www.youtube.com/watch?v=hjBDRB_bzbw


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...