štvrtok 1. apríla 2021

Zúfalí

Zúfalí – 1. apríla 2021 - Ježišove slová k nám

Mnohí Nie sú dostatočne zúfalí na to, aby spoznali Pravdu. Preto mnohí sú stále oklamaní, vo tme a stratení a zahynú. Ak sa nestanú dostatočne zúfalí a ochotní Hľadať Pravdu pre seba. Pretože jedine Pravda Oslobodzuje, Nie lži.

Mnohí zahynú, pretože im chýba pravé Poznanie a Pochopenie Pravdy. Musia sa stať Zúfalí, aby Poznali Pravdu pre seba. Tí, ktorí Hľadajú Pravdu, Nachádzajú Pravdu. Pravda je dostupná, ale Nie každý Chce Pravdu Ani nie sú dostatočne Zúfalí. Je to voľba. Vy všetci máte slobodnú vôľu a vyberáte si pre seba.

Tí ktorí zostávajú Odmietať a Pohŕdať Pravdou vo svojej tvrdošijnosti a pochabosti, budú musieť na Konci viniť len samých seba, ak dosiahnu nesprávnu konečnú Destináciu, pretože Koniec to oznámi.

Ja Som Jediná Cesta, Pravda a Život. Zomrel som za všetkých z Lásky. Zaplatil som Vykúpné s Mojou Krvou. Nie je to Moja Vôľa, aby ktokoľvek zahynul, ale aby všetci Činili Pokánie, aby mali Nádej na Večný Život na Konci. Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti hriešnika. Preto Volám hriešnikov k Pokániu, ale mnohí Nie sú dostatočne Zúfalí Ani Ochotní Kajať Sa, Odvrátiť sa od všetkých svojich skazených ciest. Nikoho Nenútim. Som Jediný Záchranca, Mesiáš sveta. Každý musí byť Uzmierený a v Pokoji so Mnou, s Princom Pokoja.

Mnohí Nie sú seriózni, Ani dostatočne zúfalí, preto sa Nekajajú. Nebude tam Žiadna Milosť bez pravého ľútostiplného Pokánia. Predstierači budú Sklamaní. Je to voľba s následkami. Ja Poznám každé srdce, všetky pohnútky i myšlienky. Poznám, kto je Zúfalý za Pravdou i tých, ktorí Nie sú. Som Jediný Spravodlivý Sudca, Súdim vždy Čestne a Správne. Som Plný Milujúcej Vľúdnosti, Milosrdný a Dobrotivý. Kajajte sa Teraz, pretože aj Čas Milosti príde ku koncu a vy nikdy neviete, kedy.

https://www.youtube.com/watch?v=rdD1XXqRWBM


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...