utorok 13. apríla 2021

Dávam

 Dávam - 13. apríla 2021 - Ježišove slová k nám

Ja Dávam Dar Večného Života Zadarmo. Zomrel som za všetkých z Lásky Na Kríži. Zaplatil Som Výkupné, S Mojou Krvou. Som Jediný Záchranca, Mesiáš sveta. Som Jediná Cesta, Pravda a Život. Nie je to Moja Vôľa, aby ktokoľvek Zahynul, ale aby všetci Činili Pokánie, aby mali Nádej na Večný Život na Konci, pretože Koniec to oznámi.

Každý musí Prijať Môj Zdarma Dar Života, aby mal Nádej na Večný Život na Konci. Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti hriešnika. Preto Volám hriešnikov k Pokániu, z Lásky a pretože Mám Starosti. Voľba je vaša vlastná s následkami. Máte slobodnú vôľu. Nikoho nenútim. Kajajte sa! Hľadajte Život a Nie smrť, lebo nebude Žiadna Milosť bez pravého ľútostiplného Pokánia. Buďte Rozumní a Nie pochabí. Ja Som váš Jediný Zdroj Života. Buďte Uzmierení a vždy v Pokoji So Mnou, S Princom Pokoja a budete mať a zažívať Môj Pokoj, ktorý presahuje každé ľudské chápanie, dokonca aj uprostred virvaru.

Dávam Nádej beznádejným. Vždy je tu Nádej. Nezúfajte. Vložte všetku vašu Nídej a Dôveru vo Mňa. Ja Som vždy Verný k Mojim Prisľúbeniam. Niet Ničoho, čo Nedokážem Urobiť. Nie Som Ohraničený Ani Obmedzený. Činím veci Nemožné, Nadprirodzené, Neobyčajné a Bezprecedentné, Mojou Cestou, pretože toho Som Schopný. Riadim. Vypracúvam všetky Veci pre Dobro, pre tých, ktorí Ma Milujú, ktorí sú Povolaní primerane k Môjmu Plánu a Účelu. Dávam Dobré Dary Mojim Milovaným deťom. Buďte Pevní vo vašej Viere. Nikdy Nezlyhávam Ani Nesklamávam. Majte Vieru vo Mňa, v to Kto Som a v to, Čo Dokážem Urobiť.

Moje Milované deti, Vydržte a Vytrvajte, nezáleží na tom, čím máte prejsť v tomto dočasnom Živote. Vaša Viera bude testovaná mnohokrát a na rôznych cestách, ale Nie ste bez Nádeje. Ja Som vždy S vami. Som Emanuel. Nikdy od vás Neodídem Ani vás Neopustím. Spoliehajte sa na Mňa, Toho, O Ktorom to všetko je. Nebudete Sklamaní. Dokonalá Láska Vyháňa všetok Strach. V Dokonalej Láske Niet Žiadneho Strachu. Ste Milovaní. Milujte Ma s celým vaším srdcom a Nepochybujte O Mne. Nič vás Nedokáže Odlúčiť Od Mojej Lásky. Máte Moje Uistenie, Dávam vám ho. Prišiel som, aby ste mohli mať Život a to Život v hojnosti.

Mnohí hynú, pretože im chýba Pravé Poznanie O Mne a Odo Mňa. Ja Dávam Zdarma. Ak Usilovne Hľadáte, tak Nachádzate. Ak si Pýtate, tak Prijímate. Ja Nikoho Neuprednostňujem ani Nediskriminujem. Som Darca, Dávam. Moje Volanie a Moje Dary sú Neodvolateľné.

https://www.youtube.com/watch?v=CM18KgdER0k


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...