nedeľa 18. apríla 2021

Ja Nezabúdam

Ja Nezabúdam – 18. apríla 2021 - Ježišove slová k nám

Ja Nezabúdam, Pamätám si každý Sľub. Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú. Moje Slová sa Nevrátia ku Mne Naprázdno, ale Splnia všetko čo Chcem, ako Chcem a Kedy Chcem. Verte Mi a Nepochybujte O Mojich Prisľúbeniach. Ja na žiadne z nich Nezabúdam. Som vždy Verný k Mojim Prisľúbeniam, v Mojom Čase. Nie Som Ohraničený Ani Obmedzený. Robím veci Nemožné, Nadprirodzené, Neobyčajné a Bezprecedentné, aby som Splnil Moje Prisľúbenia, pretože toho Som Schopný. Moja Vôľa Sa Stane na Zemi tak, ako je v Nebi. Predpovedané sa Odvinie tak, ako to bolo Prisľúbené. Ja Riadim. Bude to Biblické.

Nie ste Zabudnutí, Moji Milovaní. Nezabudol som na vás a ani na Moje Prisľúbenia vám. Vaša Viera bude testovaná mnohokrát a na rôznych cestách. Podržte si Vieru. Dôverujte Môjmu Plánu a Účelu. všetky Veci Vypracúvam pre Dobro, pretože Ma Milujete a ste Povolaní primerane k Môjmu Plánu a Účelu. Nie ste bez Nádeje. Čakajte Trpezlivo a v Očakávaní na Naplnenie Mojich Prisľúbení, Budú Naplnené. Ja Nezlyhávam Ani Nesklamávam, pretože Nezabúdam.

Nezabúdam ani na tých, ktorí Mi Dávali Sľuby a ktorí Nedodržali svoje Sľuby Mne. Buďte Rozumní a Nie pochabí. Čas rýchlo beží. Dodržte vaše Sľuby. Spravte Ma opäť vašou Prvou Láskou a Nemilujte nikoho a nič viac ako Mňa, Inak Nie ste Hodní Mňa a Môjho Večného Kráľovstva a Koniec to oznámi. V Ten Deň bude na to už príliš neskoro. Máte dnešok, zajtrajšok Nie je Prisľúbený. Dodržujte vaše Sľuby Mne. Všetko je to medzi Mnou a vami.

Niektorí už zabudli na svoje Sľuby, ktoré Mi Dali, niektoré v náhlivosti. Ja ich všetky Poznám. Nezabúdam. Aj tie vám Prinesiem na Pripomenutie. Dodržujte vaše Sľuby, pretože Ja Dodržujem Svoje.

Nezabúdam. Preto Volám hriešnikov k Pokániu. Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti hriešnika. Nie je to Moja Vôľa, aby ktokoľvek Zahynul, ale aby všetci Činili Pokánie, aby mali Nádej na Večný Život na Konci. Každý musí byť Uzmierený a v Pokoji So Mnou, S Princom Pokoja. Ja Som vaša jediná Nádej na Večný Život na Konci a Koniec to oznámi, pretože Som Jediný Záchranca, Mesiáš sveta. Predo Mnou sa Skloní každé koleno a každý jazyk Vyzná, že Ja Som Pán. Som Boh bohov, Kráľ kráľov a Pán pánov. Nezabúdam Na To, Kto Som, pretože Ja Nezabúdam. Nebude Žiadna Milosť bez pravého ľútostiplného Pokánia. Kajajte sa Teraz! Hľadajte Život a Nie smrť. Zaplatil Som Výkupné za všetkých, na Kríži s Mojou Krvou, z Lásky. Prijmite Teraz Môj Zdarma Dar, pretože tí, ktorí tak nespravia, si ponesú následky, pretože Ja Nezabúdam.

https://www.youtube.com/watch?v=_19s8KzDedU


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...