utorok 6. apríla 2021

Duchovne Dospelí

Duchovne Dospelí – 6. apríla 2021 - Slová Ježišove k nám

Mnohí Nie sú ešte Duchovne Dospelí. Niektorí sú ochotní, priebežne sa stať aj Dospelí. Majte trpezlivosť jedni s druhými. Pamätajte aj na Moju Trpezlivosť s vami. Vy všetci rastiete, aby ste sa stali Duchovne Dospelí. Je to voľba. Nikto nemôže nútiť druhého, aby tiež Duchovne rástol. Buďte Trpezliví s tými, ktorí sú ochotní učiť sa a ktorí hľadajú, ako byť v celej Pravde. Nie ste ešte všetci Duchovne Dospelí.

Pevné jedlo je len pre Dospelých. Mnohí sú stále dojčatami, na mlieku. Niektorí sú ochotní rásť, aby sa stali Dospelí, ale iní Nechcú a preto zostanú Nedospelí. Je to ich voľba a voľby majú následky. Mnohí nebudú Nikdy rásť, aby sa stali Dospelí, pretože Nie sú ochotní učiť sa. Majú nepoučiteľného ducha, stále sa Protivia Pravde a Nebudú rásť, aby sa stali Duchovne Dospelí, ale budú stagnovať. Kvôli tomuto mnohí hynú, pretože im chýba pravé Poznanie O Mne a Odo Mňa, Toho, O Ktorom to všetko je. Tí, ktorí Odmietajú Pravdu, Odmietajú Život.

Každý musí byť ochotný rásť ku Dospelosti. Nasledujte Ma vo Viere, berte si postupne krok za krokom. Vložte všetku vašu Nádej a Dôveru vo Mňa, Ja Som vždy Verný a Dôveryhodný. Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú. Kráčajte So Mnou v Jednote, Zajedno v Duchu a v Pravde. Naslúchajte, Poslúchajte a Nasledujte Ma, Moju Cestu, každý krok Cesty, tak ako vás Oboznamujem a Vediem Ja Osobne, aby ste boli v Mojej Dokonalej Vôli. Hľadajte Moju Vôľu, Nie vašu vlastnú alebo tú iných ľudí. Dávam vám vaše vlastné Poverenia, Inštrukcie a Usmernenia, primerane k Môjmu Plánu a Účelu pre vás. Buďte Mi Poslušní a Verní. Za vaše každodenné kráčanie a váš Osobný Vzťah so Mnou máte vašu zodpovednosť. Ak sa chcete stať Duchovne Dospelí, buďte zodpovední. Musíte byť ochotní rásť a Nezačať stagnovať. Záleží to na vás. Musíte vždy Hľadať, aby ste boli V Mojej Dokonalej Vôli. Buďte Duchovne Dospelí, vždy buď Učinená Moja Vôľa. Toto je Mi Potešiteľné.

https://www.youtube.com/watch?v=gnrPSVZqlLo

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...