piatok 2. apríla 2021

Na Pripomenutie a V Spomienke

Na Pripomenutie a V Spomienke - 2. apríla 2021 - Sväté slová Ježišove k nám

Ja Som Ten, Ktorý Prináša Veci Na Pripomenutie, ako Som Sľúbil.* Nezlyhávam Ani Nesklamávam. Čo Som Predpovedal, To Prinesiem Na Pripomenutie. Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú. Ja Nezabúdam. Som Vždy Verný a Dôveryhodný. Naslúchajte a Venujte Pozornosť, keď vám tieto Veci Prinášam Na Pripomenutie. Ja Sa Nemením. Moje Slová sa Nevrátia ku Mne Naprázdno, ale Uskutočnia všetko čo Chcem, ako Chcem a Kedy Chcem, pretože Toho Som Schopný. Všetko je to Biblické.

Nezabúdajte Na To, Kto Skutočne Som a Na To, Čo Dokážem Urobiť. Prinášam to Na Pripomenutie. Som Ten, Ktorý Som, Všemohúci. Ten Ktorý Je, Ktorý Bol a Ktorý Príde, v Zasľúbenom Čase, s Veľkou Mocou a Veľkou Slávou (Glóriou).

Majte Časté Prijímanie V Spomienke Na Mňa. Zomrel som za vás všetkých, z Lásky, Na Kríži. Zaplatil Som Najvyššiu Cenu, Výkupné S Mojou Krvou. Nie je to Moja Vôľa, aby ktokoľvek Zahynul, ale aby sa všetci Kajali, aby mali Nádej na Večný Život na Konci. Nezmenil Som Sa. Preto stále Volám hriešnikov k Pokániu a Pripomínam to.** Nenachádzam Žiadne Potešenie v smrti hriešnika. Každý sa musí Kajať, Hľadať Život a Nie smrť. Buďte Uzmierení a V Pokoji So Mnou. Som Jediný Záchranca, Mesiáš sveta. Som Jediná Cesta, Pravda a Život.

satan a tí, ktorí mu zapredali svoje duše, sa teraz urputne snažia a chcú vymazať Moje Meno, Meno Nadovšetky iné mená, zo všadiaľ možne v tomto svete. Nechcú Ma a nechcú, aby ani ostatní mali Ma vo svojich pamätiach. *** Nechcú nič Na Moju Pamiatku v tomto svete, ktorý patrí satanovi. Moje Kráľovstvo Nie je zo sveta, ale je to Jediné Kráľovstvo, ktoré bude Trvať Naveky Vekov. Moje Kráľovstvo Zničí všetky ostatné kráľovstvá S Ohňom na Konci a Koniec to oznámi. Ja Som Boh bohov, Kráľ kráľov a Pán pánov. Som Kráľ Slávy (Glórie) a Predo Mnou sa Skloní každé koleno a každý jazyk Vyzná, že Ja Som Pán.

Pravda sa Teraz stále viac Odkrýva a bude stále viac šokovať svet. Všetko je to Biblické. Predpovedával Som To. Všetko to Prinášam Na Pripomenutie.

Očakávajte Veľký, Nadprirodzený Prelom, je Bezprostredný. Ja Riadim. Dôverujte Môjmu Plánu a Účelu. Moja Vôľa Bude Učinená na Zemi tak, ako je v Nebi. Všetko to Prinášam Na Pripomenutie a V Spomienke na to, Kto Reálne Som, Všemohúci, Veľký Ja Som. Budem Oslávený.

https://www.youtube.com/watch?v=03i1-jY8ZS4

*1 Ján 14:26
*2 Matúš 4:17
*3 Covidové vakcíny znemožnia kontakt s dušou


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...