štvrtok 22. apríla 2021

Postarám sa o vás

Postarám sa o vás – 22. apríla 2021 - Slová Ježišove aj k nám

Postarám sa o vás, Moji Milovaní. Nezúfajte. Nikdy nie ste bez Nádeje, nezáleží na vašich okolnostiach. Ja Som váš Darca Nádeje, váš Abba Otec. Nikdy vás Nezanechám. Nikdy od vás Neodídem Ani vás Neopustím. Som vždy s vami, aby som vám Pomáhal a Podporoval vás. Nie ste odkázaní sami na seba. Niet Nikoho, kto vás Miluje a Stará sa o vás tak, Ako To Robím Ja. Vložte všetku vašu Nádej a Dôveru vo Mňa. Chcem aby ste Mali a Zažívali Moju Lásku a Moju Dobrotu Reálne. Nikdy Nezlyhávam Ani Nesklamávam Mojich Milovaných. Som vždy Verný k Mojim Prisľúbeniam. Všetky Veci Vypracúvam pre Dobro, pretože Ma Milujete a Povolal som vás Slúžiť Môjmu Plánu a Účelu. Majte Vieru vo Mňa a Dôverujte Mi s celým vaším srdcom a Nikdy O Mne Nepochybujte.

Nasledujte Ma vo Viere, postupnými krokmi, keďže vás Osobne Sprevádzam a Vediem, aby ste boli v Mojej Dokonalej Vôli. Idem Pred vami, aby som Spravil kľukaté miesta priamymi, drsné miesta hladkými a Otváral Dvere primerane k Môjmu Plánu a Účelu, v Mojom Určenom Čase. Úplne všetko Riadim. Dôverujte Môjmu Plánu a Účelu. Moja Vôľa Bude Učinená na Zemi tak, ako je v Nebi.

Mnohí z vás dovoľujú satanovi klamať vám, musíte sa pozdvihnúť a stáť pevne a poraziť ho v boji s Pravdou, pretože on nenávidí Pravdu. je otcom všetkých lží, váš protivník a vždy vyskúša spraviť svoje maximum preto, aby ste stratili srdce a odohnal vás preč Odo Mňa s jeho lžami a prázdnymi sľubmi. Nepadajte mu za korisť. Buďte neochvejní, nepohnuteľní vo vašej Viere v tomto čase. Ak Ja Som Pre vás, kto dokáže byť proti vám? Nič vás nedokáže odlúčiť od Mojej Lásky k vám. Ste Mnou Milovaní a Postarám sa o vás. Spoľahnite sa na Mňa, Moju Dobrotu a Moju Lásku k vám. Nebudete Sklamaní. Hoci vaša Viera bude testovaná, mnohokrát a na rôznych cestách: Vytrvajte a zostávajte Pevní vo vašej Viere. Prisľúbil som vám z Lásky, že sa o vás Postarám. Dôverujte Mi Teraz s celým vaším srdcom a Naslúchajte, Poslúchajte a Nasledujte Moje Inštrukcie a Usmernenia, keď vás Osobne Sprevádzam a Vediem, každý krok Cesty, až do úplného Konca.

https://www.youtube.com/watch?v=CNCN821mkS4


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...