streda 21. apríla 2021

Múdri Milujú Pravdu

Múdri Milujú Pravdu – 21. apríla 2021 - Ježišove slová k nám

Múdri nadobúdavajú porozumenie, pretože Milujú Pravdu. Múdri vychádzajú von z temnoty, ale nie pochabí. Tí milujú temnotu viac ako Svetlo, pretože ich skutky sú zlé a Nie Dobré. Pokiaľ Neučinia Pokánie a Neodvrátia sa od všetkých svojich skazených ciest, ponesú si následky, pretože mzdou hriechu je smrť. Duša ktorá hreší zomrie. Nebude tam Žiadna Milosť bez pravého ľútostiplného Pokánia.

Mnohí Hynú, pretože im chýba pravé Poznanie Mňa a Odo Mňa, Toho, O Ktorom to celé je. Nemajú Žiadne Porozumenie toho, Kto Reálne Som a Toho, Čo Dokážem Urobiť.

Ja Som Jediný Záchranca, Mesiáš sveta. Som Jediná Cesta, Pravda a Život. Tí ktorí Hľadajú Život, nachádzajú Život. Majú Nádej na Večný Život na Konci a Koniec to oznámi. Pretože Nie každý, kto Mi Vraví "Pane, Pane" Ma Uvidí, Ani Nezdedí Moje Večné Kráľovstvo. Poviem mnohým v Ten Deň: Choďte Preč, Ja som vás Nikdy Nepoznal, vás ktorí činíte neprávosť. Buďte Múdri a Nie pochabí a Nedajte sa nikým zviesť. Je mnoho dravých vlkov v ovčích šatách. Zlákali mnohých Preč Odo Mňa so satanovými lžami a s prázdnymi sľubmi. Slepí vodcovia slepých.

Tí, ktorí majú uši na počúvanie, budú počuť a získajú porozumenie Pravdy, pretože Jedine Pravda Oslobodzuje, Nie lži. Nespravodliví Nezdedia Moje Večné Kráľovstvo, jedine čistí v srdci. Ja Sa Nemením. Vy všetci sa musíte Meniť, byť Premenení Na Moju Podobu, aby ste Mi boli Potešiteľní. Ja Som Svätý a vy musíte tiež byť Svätí. Buďte Zmeneným mužom Či ženou, Hodným-Hodnou Mňa.

Preto Volám hriešnikov k Pokániu z Lásky a pretože Som Starostlivý. Nie je to Moja Vôľa, aby ktokoľvek Zahynul, ale aby všetci Činili Pokánie, aby mali Nádej na Večný Život na Konci. Pokánie je voľba. Tí ktorí Odmietajú Kajať sa, budú si niesť následky. Buďte Rozumní a Milujte Pravdu, Inak budete musieť viniť len samých seba, pretože Koniec to oznámi, ale bude na to už príliš neskoro. Teraz je Čas Milosti a aj ten príde ku koncu. Mnohí zomierajú každý deň, niektorí náhle a neočakávane. Buďte preto vždy Prichystaní, Hodní Mňa a Môjho Večného Kráľovstva.

https://www.youtube.com/watch?v=f3tOnoK0Gps


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...