pondelok 12. apríla 2021

Meňte, Premeňte sa

Meňte, Premeňte sa - 12. apríla 2021 - Ježišove slová k nám

Ja Mením, Premieňam Moje Milované Deti Na Moju Podobu. Stanete sa Odleskom, Zrkadlovým Obrazom Mňa a to všetko pre Moju Slávu (Glóriu). Reprezentujete Ma. Ste Moji Napodobňovatelia. Budete odlišní, vystupovať ako Moje Deti Svetla, vo svete, ktorý je vo tme. Ja Som Svetlo sveta. Mnohí si volia milovať tmu viac ako Svetlo a preto sú ich skutky zlé a Nie Dobré. Volia si Nemeniť sa, Nebyť Premenení Mnou. Nebudú mať Žiadne ospravedlnenie. Každý máte svedomie. Mnohí si volia spaľovať si svoje vlastné svedomie. Je to voľba, s následkami.

Buďte Múdri a Nie pochabí, pretože Nie každý, kto Mi Vraví "Pane, Pane", Ma Uvidí, Ani Nezdedí Moje Večné Kráľovstvo. Poviem mnohým v Ten Deň: Choďte Preč, Ja som vás Nikdy Nepoznal, vy ktorí konáte neprávosť. Čo Poviem vám? Na tomto vám musí záležať. Nikoho Neuprednostňujem ani Nediskriminujem. Mzdou hriechu je smrť. Duša ktorá hreší zomrie. Preto sa musíte Meniť, byť Premenení Na Moju Podobu. Ja Som Spravodlivý a Svätý a bez tohto Ma Nikto Neuvidí, Ani Nezdedí Moje Večné Kráľovstvo. Nebuďte Oklamaní a Nedajte sa nikým klamať so satanovými lžami a prázdnymi sľubmi. Ja Sa Nemením. Vy všetci musíte byť ochotní Meniť sa, byť Premenení, aby ste sa Stali Hodní Mňa a Môjho Večného Kráľovstva. Ja musím byť s vami Spokojný.

Musíte byť Ochotní a Dovoliť Mi Meniť vás, Premeniť vás Na Moju Podobu. Potom budete Hodní. Nikoho Nenútim. Je to voľba s následkami. Každý z vás má slobodnú vôľu a vyberá si pre seba. Aj následky budú vaše vlastné. Nikto nebude schopný obviňovať kohokoľvek iného. Poznám každé srdce, všetky pohnútky a myšlienky. Nemôžete byť rovnakým mužom alebo ženou, akí ste zvykli byť. Budete Zmenení, Premenení, odlišní od ostatného sveta a Nebudete splývať, Inak len klamete seba. Buďte Múdri, pretože Koniec to oznámi.

https://www.youtube.com/watch?v=5QDcWCRUvJA


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...