piatok 9. apríla 2021

Hodiny Tikajú

Hodiny Tikajú – 9. apríla 2021 - Slová Ježišove aj k nám

Ako Hodiny Tikajú, tak rýchlo sa kráti Čas Milosti. Nečakajte. Teraz je Čas Milosti, zajtrajšok Nie je Prisľúbený. Mnohí zomierajú každý deň, niektorí náhle a neočakávane. Hodiny Tikajú a Nikto nevie, koľko času majú, až kým ich odpočet nepríde ku koncu. Preto musíte hľadať, aby ste boli vždy Prichystaní, Mne Potešiteľní. Buďte vždy v Pokoji So Mnou, S Tým, O Ktorom to všetko je. Ja Som Ten, Ktorý Riadi aj Čas. Takto Viem, že Odpočty tikajú a že Hodiny Tikajú. Nezahrávajte sa s Časom Milosti, vtedy budete Sklamaní, ale budete za to musieť viniť len seba. Dobre si Všimnite, keď Varujem a Volám hriešnikov k Pokániu, lebo aj Čas Milosti Príde ku koncu, pre niektorých dokonca vtedy, kedy to najmenej očakávajú.

aj satan vie, že jeho čas sa rýchlo kráti. zničil už mnohých a hľadá ďalších. je vrahom od začiatku. je otcom všetkých lží. zviedol a zlákal mnohých preč Odo Mňa so všetkými jeho lžami, mnohými úkladmi a prázdnymi sľubmi. jeho cesta vedie len k Večnému Zatrateniu.

Prebuďte sa spáči, lebo dni sú zlé. Hodiny Tikajú a Čas Milosti sa rýchlo kráti. Nebude Žiadna Milosť bez pravého ľútostiplného Pokánia. Kajajte sa a Odvráťte sa od všetkých vašich skazených ciest, skôr ako na to môže byť príliš neskoro. Milujem vás a Starám sa o vás. Preto Volám hriešnikov k Pokániu. Využite Čas Milosti, pretože Koniec to oznámi. Voľba je vaša vlastná a všetky Voľby majú následky. Máte slobodnú vôľu. Ja nikoho Nenútim.

Neoneskorujem Môj Príchod, ako tomu niektorí veria. Prídem v Určenom Čase s Mocou a Veľkou Slávou-Glóriou. Buďte vždy Prichystaní, pretože Odpočty bežia, Hodina je Neskorá a Hodiny Tikajú. Moje Milované deti, Modlite sa za Milosť za duše, aby boli ušetrené a zachránené v tomto čase.

https://www.youtube.com/watch?v=M7cCeocVcek


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...