pondelok 19. apríla 2021

Moja Cesta, Moja Vôľa

Moja Cesta, Moja Vôľa – 19. apríla 2021 - Ježišove slová k nám, posledná poľnica

Moja Cesta, Moja Vôľa buď Učinená. Ja Som Kráľ Môjho Večného Kráľovstva, ktoré Nie je zo sveta a je to Jediné Kráľovstvo, ktoré bude Trvať Naveky Vekov. Som Kráľ Slávy. Nežijem v ľuďmi postavených budovách z kameňa a malty, ale v srdciach Mojich Milovaných synov a dcér. Vy ste Môj Chrám. Ja Som Emanuel, Som vždy s vami. Nikdy od vás Neodídem Ani vás Neopustím.

Podriaďte sa úplne Mne a Mojej Autorite. Zaprite sa, zdvihnite váš kríž každý deň a Nasledujte Ma, Mojou Cestou, buď Učinená Moja Vôľa, nie vaša vlastná alebo tá iných ľudí. Toto je Mi Potešiteľné. Moja Cesta je Jediná Cesta, ktorá Vedie k Večnému Životu. Jestvuje cesta, ktorá sa mnohým zdá správnou, ale jej koniec vedie len k Večnému Zatrateniu. Buďte Rozumní a Nie pochabí, pretože Koniec to oznámi.

Musíte Nasledovať Mňa, Moju Cestu a vždy Hľadať, ako byť v Mojej Dokonalej Vôli. Budem vás Osobne Sprevádzať a Viesť, pri každom kroku Cesty. Naslúchajte, Poslúchajte a Nasledujte jedine Moju Radu. Dávam vám vaše vlastné Poverenia, Inštrukcie a Usmernenia, primerane k Môjmu Plánu a Účelu, buď Učinená Moja Vôľa, Moja Cesta.

Idem Pred vami, aby som vám ukazoval Cestu, spravil kľukaté miesta priamymi, drsné miesta hladkými a Otváral Dvere primerane k Môjmu a Účelu, v Mojom Čase. Všetko má svoj Čas. Všetky Veci Vypracúvam pre Dobro pre tých, ktorí Ma Milujú, ktorí sú Povolaní primerane k Môjmu Plánu a Účelu. Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú. Dôverujte Mi a Nasledujte Ma, vo Viere, jedine Moju Cestu, a Čiňte Moju Vôľu, ako Chcem a Kedy Chcem. Ja vás Milujem a Starám sa o vás. Buďte v Jednote So Mnou, v Duchu a v Pravde. Moja Cesta musí byť vašou Cestou a musíte byť ochotní Činiť Moju Vôľu. Nikoho Nenútim. Nebudete Sklamaní. Môžete Očakávať Neočakávané, keď Ma Nasledujete, Mojou Cestou a Hľadáte, ako byť v Mojej Dokonalej Vôli. Robím veci Nemožné, Nadprirodzené, Neobyčajné a Bezprecedentné, pretože toho Som Schopný. Nie Som Ohraničený Ani Obmedzený. Dôverujte Môjmu Plánu a Účelu. Moja Cesta, Moja Vôľa, buď Učinená na Zemi tak, ako je v Nebi. Mám Úplné Riadenie.

https://www.youtube.com/watch?v=1wWvoHEdewU


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...