nedeľa 11. apríla 2021

Hodní

Hodní - 11. apríla 2021 - Ježišove slová k nám

Ja Som Hodný byť Oceňovaný, Chválený, Uctievaný a Oslavovaný. Som Ten, O Ktorom to všetko je. Som vaša Jediná Nádej na Večný Život na Konci. Som Ten Hodný. Buďte vždy v Bázni a Úcte ku Mne, preto, Kto Som a preto, Čo Dokážem Urobiť. Som Všemohúci, Ten Ktorý Je, Ktorý Bol a Ktorý Príde v Určenom Čase, s Veľkou Mocou a Veľkou Slávou. Chváľte Ma, Som Toho Hodný. Som Jediný, Kto Pozná Koniec od Začiatku. Riadim. Všetky Veci Vypracúvam pre Dobro pre tých, ktorí Ma Milujú, ktorí sú Povolaní primerane k Môjmu Plánu a Účelu.

Buďte Hodní vášho Povolania. Tí, ktorí milujú kohokoľvek alebo čokoľvek viac ako Mňa, Nie sú Hodní Mňa a Môjho Večného Kráľovstva. Nebuďte oklamaní. Nie každý kto Mi Vraví "Pane, Pane", Zdedí Moje Večné Kráľovstvo. Musíte byť Hodní. Podriaďte sa úplne Mne a Mojej Autorite. Buďte ochotní zaprieť sa, zdvihnúť váš kríž každý deň a Nasledovať Ma, Mojou Cestou, až do úplného Konca. Musím vás Nájsť Za Hodných v Ten Deň, pretože nehodní Nezdedia Moje Večné Kráľovstvo. Buďte Počítaní za Hodných Mnou a nikým iným. Hľadajte jedine Moje Schválenie vám. Ja Som Jediný Spravodlivý Sudca, Súdim vždy Čestne a Správne, pretože Poznám každé srdce, všetky pohnútky a myšlienky. Som vaša jediná Nádej na Večný Život na Konci a Koniec to oznámi. Buďte Hodní.

Nebuďte oklamaní a Nedajte sa nikým oklamať s ich lžami a prázdnymi sľubmi. “Vytrhnutie” bude len pre Hodných. Mnohí Nie sú Hodní a pôjdu cez hodinu skúšky, ktorá príde na celý svet. Ja vás musím Nájsť za Hodných v Ten Deň, Inak budete ponechaní vzadu a budete veľmi sklamaní, ale budete musieť za to viniť len samých seba. Buďte vždy Hodní, aby som vás Našiel za Hodných v Ten Deň, lebo to sa Stane v Zasľúbenom Čase. Milujem vás a Starám sa o vás. Buďte vždy Prichystaní a Hodní, Mne Potešiteľní, lebo Ten Deň to oznámi.

https://www.youtube.com/watch?v=UCEg4BOie2g

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...