piatok 16. apríla 2021

Pravé Poznanie a Vzťah

Pravé Poznanie a Vzťah - 16. apríla 2021 - Ježišove slová k nám

Mnohým chýba Pravé Poznanie O Mne a Odo Mňa, Toho, O Ktorom to všetko je a kvôli tomuto mnohí hynú. Mnohým tiež chýba Osobný Vzťah Lásky So Mnou. Kvôli tomuto Ma Nepoznajú Reálne, to Kto Som a to Čo Dokážem Urobiť, Ani nie sú v Mojej Dokonalej Vôli.

Mnohí sú iba zaneprázdnení s mŕtvymi náboženskými praktikami. Veria v to a uctievajú to, čo Nepoznajú. Kvôli tomuto sú mnohí oklamaní, vo tme a stratení.

Rozumní Hľadajú Pravé Poznanie O Mne, Odo Mňa a od nikoho iného. Pracujú každý deň na svojom Osobnom Vzťahu Lásky So Mnou, aby boli v Mojej Dokonalej Vôli a boli Mi Potešiteľní, narozdiel od pochabých. Je to voľba s následkami.

Ja Nikoho Neuprednostňujem ani Nediskriminujem. Som vždy k dispozícii, vo dne i v noci pre každého. Tí ktorí Ma Usilovne Hľadajú, Ma Nájdu. Odmeňujem ich. Som vždy Verný.

Nikdy nebuďte Uspokojení s Pravým Poznaním, ktoré už Viete O Mne a Mojom Večnom Kráľovstve, ale vždy Hľadajte viacej. Je toho viac. Ja Som Všemohúci, Jediný, Kto Všetko Pozná, Koniec Od Začiatku a Riadim. Som Alfa a Omega, Začiatok a Koniec, Prvý a Posledný, Ten Ktorý Je, Ktorý Bol a Ktorý Príde, v Určenom Čase s Veľkou Silou a Veľkou Slávou.

Chcem a Túžim za tým, aby Ma každý Poznal a Zažíval Ma Reálne. Nikto nepotrebuje byť bez Pravého Poznania O Mne a Osobného Vzťahu Lásky So Mnou. Vy všetci Ma môžete Poznať, Toho, V Ktorého Veríte a Uctievate, Reálne. Ak Hľadáte, tak Nachádzate. Priblížte sa ku Mne a Ja sa tiež Priblížim k vám.

Tí ktorí zostávajú byť bez Pravého Poznania O Mne a chýba im Osobný Vzťah Lásky So Mnou, budú musieť viniť len samých seba. Ja Milujem a Starám sa o všetkých. Som Jediná Cesta, Pravda a Život. Som Jediný Záchranca, Mesiáš sveta. Musíte byť Uzmierení a v Pokoji So Mnou, S Princom Pokoja, takže budete mať a zažívať Môj Pokoj, ktorý presahuje každé ľudské chápanie, dokonca aj uprostred virvaru. Nebudete Sklamaní. Pravda je vždy K Dispozícii. Ak Chcete a Hľadáte Pravdu, Nachádzate Pravdu, lebo Jedine Pravda Oslobodzuje, Nie lži. Milujte Pravdu. Nebuďte bez Pravého Poznania a Vzťahu So Mnou. Máte za to vašu Zodpovednosť. Voľba je vaša vlastná a Koniec to oznámi.

https://www.youtube.com/watch?v=jDS84vUjXU8


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...