streda 31. marca 2021

Matúš 24 - Znamenia Konca

Matúš 24 - Znamenia Konca - 31. marca 2021 - Ježišove Slová k nám

Znamenia Konca budú prichádzať stále viac a viac v týchto Posledných Dňoch. Budete rozpoznávať Čas, v ktorom ste, stále viac a viac, ako bolo Predpovedané. Koniec Príde v Určenom Čase. Ja Som Jediný, Ktorý Všetko Pozná, Koniec Od Začiatku, pretože Som Alfa a Omega, Začiatok a Koniec, Prvý a Posledný, Ten Ktorý Je, Ktorý Bol a Ktorý Príde, v Určenom Čase s Mocou a Veľkou Slávou (Glóriou).

Verte a Dôverujte Mi, Ja Som vždy Verný a Dôveryhodný. Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú. Budete počuť o a tiež vidieť Znamenia Konca stále viac a viac v týchto Dňoch, ako bolo Predpovedané a ako vám ich Pripomeniem taktiež stále viac a viac. Neopierajte sa o vaše vlastné porozumenie toho, ako sa Veci vypracujú alebo Nevypracujú, potom Nebudete Sklamaní. Vložte všetku vašu Nádej a Dôveru vo Mňa.

Nejestvuje Nič, čo Nedokážem Urobiť. Tí, ktorí majú vidiace oči, uvidia a tí, ktorí majú počujúce uši, budú počuť, čo Vravím a čo Zjavujem v Týchto Posledných Dňoch. Znamenia Konca, ako boly Predpovedané, budú zrejmé. Nebojte sa Ani Nebuďte Úzkostliví kvôli ničomu. Ja Riadim. Všetky Veci Vypracúvam pre Dobro pre tých, ktorí Ma Milujú, ktorí sú Povolaní Podľa Môjho Plánu a Účelu, takisto pre tieto Posledné Dni.

Budú tu Znamenia, Divy a Zázraky. Bude to Biblické. Moje Slová sa Nevrátia ku Mne Naprázdno, ale Uskutočnia všetko čo Chcem, ako Chcem a Kedy Chcem. Nebesia i Zem sa pominú, ale Moje Slová Sa Nepominú. Učiním veci Nemožné, Neobyčajné, Nadprirodzené a Bezprecedentné, Mojou Cestou, pretože Toho Som Schopný. Nie Som Ohraničený Ani Obmedzený. Som Všemocný, Nekonečný a Všemohúci. Som Kráľ Slávy (Glórie). Budem Oslavovaný a Koniec to oznámi.

Som Boh bohov, Kráľ kráľov a Pán pánov. Predo Mnou sa Skloní každé koleno a Každý jazyk Vyzná, že Ja Som Pán.

“Teraz, keď Sedel na Olivovej Hore, prišli k Nemu učeníci súkromne, vraviac: Povedz nám, kedy budú tieto veci? A čo budú Znamenia Tvojho Príchodu a Konca Veku?” Matúš 24:3-51

https://www.youtube.com/watch?v=Sd5bomrmjH4


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...