streda 17. marca 2021

Buďte Trpezliví a v Pokoji

Buďte Trpezliví a v Pokoji - 17. marca 2021 - Ježišove slová k nám

Buďte Trpezliví a v Pokoji. Ja Mám Úplné Riadenie. Moje Prisľúbenia Nezlyhávajú. Moje Slová sa Nevrátia ku Mne Naprázdno, ale Uskutočnia všetko čo Chcem, ako Chcem a kedy Chcem. Majte Vieru vo Mňa a Nepochybujte O Mne. Som Všemohúci, Schopný Urobiť to, čo Som Predpovedal a Predpovedám. Nie Som Ohraničený Ani Obmedzený. Činím veci Nemožné, Neobyčajné, Nadprirodzené a Bezprecedentné, Mojou Cestou a všetko pre Moju Glóriu. Chváľte Ma preto, Kto Som a preto, Čo Dokážem Urobiť. Neopierajte sa o vaše vlastné porozumenie toho, ako sa Veci Vyvinú Alebo Nevyvinú. Ja to Viem. Moja Vôľa sa Stane na Zemi, tak ako je v Nebi. Dôverujte Môjmu a Môjmu Účelu.

Musíte byť Trpezliví a v Pokoji. Nezáleží na vašich okolnostiach. Žite v Očakávaní. Všetky veci Vypracúvam pre Dobro pre tých, ktorí Ma Milujú, ktorí sú Povolávaní primerane k Môjmu Plánu a Účelu. Buďte Neochvejní, Nepohnuteľní a Pevní vo vašej Viere. Vaša Viera bude testovaná, mnohokrát a na rôznych cestách. Držte si Vieru. Ja Som vždy Verný k Mojim Prisľúbeniam. Som Dôveryhodný. Nezlyhávam Ani Nesklamávam. Milujem vás a Starám sa o vás.

Som Jediný, Kto všetko Pozná. Poznám Koniec Od Začiatku. Preto vás Povzbudzujem, aby ste boli Trpezliví a v Pokoji. Niet Ničoho, čo Nepoznám. Nikto nedokáže Skryť čokoľvek Predo Mnou. Všetko Vidím i Počujem. Preto Som Schopný Zjavovať Nové i Skryté veci, Tajomstvá i Mystériá, ako Chcem a Kedy Chcem. Niet Ničoho Tajného, čo Nebude Odhalené Ani Ničoho Skrytého, čo Nebude Známe a Nepríde na Svetlo. Spoliehajte sa na Mňa, a Nebudete Sklamaní. Vložte všetku vašu Nádej a Dôveru vo Mňa. Buďte Trpezliví a v Pokoji, a Zažívajte Môj Pokoj, ktorý presahuje každé ľudské chápanie, dokonca uprostred virvaru.

https://www.youtube.com/watch?v=jsVGzq-GHqQ


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ovce budú rozohnané

Ovce budú rozohnané - 23. 6. 2019 Minulú noc mi Pán ukázal vodcov mnohých cirkví, spolčených pre svoj vlastný blahobyt a udržanie sa. Poto...